California Tan Bronzlaştırıcı Jel ve Solaryum Deneyimi

8/29/2007


California Tan'in bronzlastiricilarini iki yildir kullaniyorum, ozellikle "Guilty Pleasure" urunu bir harika. Solaryumdan ciktiktan sonra mis gibi kokmayi ve cikolata renginde bir bronzluga sahip olmayi kim istemez ki? Ozellikle son zamanlarda sikca gormeye basladigimiz havuc- portakal rengi arasinda kalan, tuhaf bir turuncu renge donusmus hatun kisilerden sonra bu urun ilac gibi geliyor. Bir de olayin bonus tarafi var ki o da urunle birlikte gelen ve bronzlugun kaliciligina yardimci olan dus jeli. Kisaca ikisi bir araya geldiginde Voltran'i olusturuyorlar:)

Mini Uyari: Solaryum salonuna haftada iki kereden fazla gitmemenizi ve 12 dk'dan fazla o yatakta yatmamanizi tavsiye ederim. Bu bronzlastirici urunler koruma faktoru icermedigi icin sadece solaryumda kullanilmalidir. 

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu'cuğum bu insanlar kafayı takmış sana. Sana yazdığım dünkü yorumdan sonra benim bloğu ziyaret etmiş ve çirkin yorumlar bırakmışlar. Özellikle bir tanesininde bana ve kızıma laf atmışlar ki onu sildim. Diyecek bir şey bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. canım benim dönmüşsün çok sevindim:)) seni lounge time aracılığıyla buldum...açarken de kesin şifrelidir şimdi bu aama dedik şak açılıverdi..
    şifreleyecek olursan mutlaka davetiye gönder nagihansel@gmail.com

    bu arada ben evlendim:))
    bronzlaştırıcı kullandım ben de ilk kez bu yaz garnier in ambre solaire adlıblonzlaşmayı uzatan güneş sütüymüş.. ama çok komik oluyodu sürdüğüm yerler kına yakılmış gibi oluyodu:))
    bıraktım sonra ben de..
    özlemişim seni be:)

    YanıtlaSil
  3. Bir insanin boyle nefretle ve hirsla dolu olmasi icin ilk once "kendinden" nefret etmesi gerekli. Yoksa bir bayanin icine sindiripte boyle agza alinmayacak seyleri elestiri maskaraligi altinda yazmasi pek kolay degil.

    Dun 155@iem.gov.tr'ye e-mail attim kendisiyle ilgili. Cevap olarak asagida ki e-maili gonderdiler.

    "Sayın ... bu konu takibi şikayete bağlı bir suçtur.Yani siz resmi şikayette bulunmadan bu konuda tahkikat başlatılamaz.Bunedenle en yakın Polis Merkezi (karakol)veya C.Savcılığına müracaatınız gerekmektedir.Siz yurt dışındaysanız buradaki bir yakınınız veya yetkilendirdiğiniz biri bu başvuruyu yapabilir.Bilgilerinize
    ----- Original Message ----- "


    IP NUMARASI 85.97.21.228, kendisi Istanbul'da yasiyor.

    TCK'da bu konuya en uygun bilisim sucu maddesi; "TCK 480-490 : Hakaret ve Sövme Cürümleri" seklinde geciyor.

    Su anda dusunme asamasindayim, deger mi degmez mi diye... Simdi o kisi benim adima 100 tane sahte blog acsa, agzina geleni yazsa, hakaret etse vs benimle ilgili ne degisir? Beni bilen bilmiyor mu zaten? Yada ben kendimi bilmiyor muyum zaten? Sadece onun ve onun gibi kendisinden nefret eden, tiksinen kisilerin bir cesit desarj olma alani gibi birsey olur oyle taklit bloglar. E boyle insanlar zaten gercek hayatta da yok mu? Tamamen kurtulmak mumkun mu?

    Neyse, bekleyelim, gorelim..

    YanıtlaSil
  4. Ben de sana ve Serra'ya haber vermeyi planlıyordum görmediğinizi düşünerek. Yasal işleme başlayacak olmana sevindim. Çok seviyesiz bir blog. Umarım hallolur.

    P.S.: Döndüğüne çok sevindim. Hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  5. http://lamiamiami.blogspot.com/ isimli blog da bu kişi ile aynı veya yakınlar. Ben anonime kapatınca bu blogdan saldırmaya başladı. Gerçi yoruma kapattım ama şimdide kendi bloğunu yazı tahtasına çevirmiş.

    YanıtlaSil
  6. Ilkay'cim, hala uyuyamadim, bitirmem gereken o kadar cok sey var ki tum bunlarin icinde kendini "sosyoloji uzmani" zanneden birisinin actigi bloglari artik takip edemiyorum, vaktinin olmadigindan yakinirken ayni anda iki tane bloga yetisecek, yazacak, yayinlayacak hatta yetmedigi gibi her blogu tek tek ziyaret edip itinayla yorum birakacak vakti nereden buluyor anlamak guc. Birakta kendini supergirl zannedip blog alemini bizim gibi kotu guclerden temizledigini dusunsun, belki biraz rahatlar, halk kahramani olur, sosyoloji belgeseli filan yapar.

    Ilk defa bu kadar kaba ifade kullaniyorum ama kisaca soylemek gerekirse;

    IT URUR, KERVAN YURUR.

    YanıtlaSil
  7. Banucum sen hiç bu tip insanlarla kafanı meşgul etme. En önemlisi senin mutluluğun, huzurun. Kapa gözlerini ve kulaklarını. Bu arada sana minik bir hediye göndermeyi istiyorum. Bir ara bana sana en yakın UPS şubesinin adresini verirsen sevinirim canım, ya da sana ulaştıracak bir adres.
    Ben hala önyargılıyım solaryuma karşı. belki geçer.

    YanıtlaSil
  8. bana haber verenLer ve vermeyi du$unenLere t$k ederim. Ogrendigimde maLum sayfaya baktim ama aLakaLi bi$i goremedim. Ba$kaLarina sorup ogrendim yazdigi $eyLeri. Silmi$ zaten.. Son gunLerde oraya yazdigi $ekiLde isimsiz yorumLar aLiodum. Ayni ki$i oLduguna eminim. Zaten ip`i eLimizde. Adresine uLa$mak an meseLesi.. Birkac tanidik araya sokuoruz, kiSa yoLdan i$ haLLoLucak yani.. KimLe, kimLerLe ugra$tiginin farkinda biLe diiL. Farkinda oLsa buLa$amazdi cunKu, yemezdi.
    GuseLim oku bu satirLari ve girmeye devam et bLogLara ki, yerini, semtini, yurdunu, mekanini, suLaLeni daha koLay tespit edip seni eLaLeme reziL edeLim. GazeteLerde resminin kacinci sayfadan basiLmasini iStiosun?

    ~Serra

    YanıtlaSil
  9. Banucum öncelikle siteni yeniden açmana inanılmaz sevindim. Bu tarz insanları ise hiç kafana takma zavallı kompleksli insanlar işte...
    Şebnem

    YanıtlaSil
  10. Guten Tag! My name is Heather Shelton . online loans

    YanıtlaSil