Clinique-YSL/ Çiçek Kabartmalı Allıklar

8/26/2007

clinique


YSL'in sonbahar 2007 koleksiyonu icin tasarladigi enfes paletlerin guzelligi karsisinda buyulenmemek elde degil. Yukarida ki resimde bu palete ilham veren Houte Couture elbiseyi gorebilirsiniz. Zaten makyaj yapmayi cazip kilan etkenlerden birisi de urunlerin bu harika tasarimlari.

Aklimda YSL'in paletini alma fikri varken gecen hafta bir arkadasimin cok hos bir supriziyle karsilastim. Makyaj urunleriyle ilgili bir sohbetimiz olmustu, sanirim o zaman kabartmali, 2-3 renkli alliklari ne kadar cok sevdigimden bahsetmistim. Evet, cok seviyorum cunku tek renk alliklarda oldugu gibi yuzunuze donuk, kaliptan cikmis bir ifade vermiyor. Her zaman cok zevkli secimler yapan arkadasimin bu nazik ve dusunceli hediyesiyle bu yazi bitirebilecegim allik ve marka belli olmus oldu.



Eger Allie adinda seker mi seker bir bloggerla tanismak, her gun giydigi kiyafetlere soyle bir goz atmak, makyaj ve bakim urunlerini bol resimli anlatimlarla tanittigi, surekli guncellenen bir blog'u ziyaret etmek isterseniz asagida ki linki tiklamaniz yeterli.

Check out "My Wardrobe Today", you are gonna love it!!

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Alisverise cok ihtiyacimin oldugu bir ruh halindeyken bu post bana alisveris kadar iyi geldi.

    YanıtlaSil
  2. Banu hoşgeldin.
    Aslında biraz sana kızgındım, bizleri tatlı sohbetine alıştırıp aniden yok olup gittin. Devam etmen dileğimle öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Banucum hoşgeldiiinnn. Kazara tıklamıştım siteni.Ama iyiki tıklamışım. Döndüğünden haberim yoktu. Çok özlemişim yazılarını.Kızların bir harika.

    YanıtlaSil
  4. arada gelip gidiyordum ama artık ümidi kesmiştim.hoşgeldinn..:)

    YanıtlaSil
  5. Banu'cuğum ''sağlıkla '' isimli postumun yorumlarını bir okurmusun? 1 tanesi çok çirkin olduğu için onu sildim ama diğerleri duruyor.

    YanıtlaSil