Mesaj Baskılı / Yazılı Tişörtler

8/28/2007

Bu t-shirtlere bayiliyorum. Istediginiz her tur yaziyi ve resmi dilediginiz renk t-shirt uzerine bastirabilir yada hazir baskili olanlarindan alabilirsiniz. Gununuze ve kiyafetlerinize biraz nese katmak icin neden olmasin?

Iste bu hafta sonu uzerimden cikarmadiklarim;


{GOLD DIGGER} {CONSERVE ENERGY-DO NOT TALK TO ME!}

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Yaz aylarında bu tarz t-shirtler pek bir kullanışlı oluyorlar. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Banucu'gum merhaba,
    Uzun zaman oldu gorusmedik degilmi.BEn tr de idim.GEldim tasindim derken simdi girmek nasibmis.Umarim iyisindir,
    Sevgileirmi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Lamba iyi fikir. Bu arada taklit bloğun açılmış salıncakdaikidişi ismiyle Serra'nın bir önceki postuna yorum bile bırakmış. İnsanları anlamk gerçekten zor öyle değil mi? Öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Nuray'cim, hem kullanisli hemde komik bu t-shirtler:)

    Gulenay'cim hosgeldin canim, enfes mamalarin tariflerini bekliyorum:)

    Canan'cim bende bayildim gorur gormez, tam bir picker :)

    Ilkay'cim o blogu acana degil de, gidip o bloga yorum birakanlara bakmali asil :) Aslinda guzel birsey bu kadar unlu olmak. Kaliteninde bir gostergesi ayni zamanda. Mesela kimse gidip uyduruk, ucuz markalarin taklidini yapmaz, taklidi yapilan markalar hep dunyaca unlu markalardir, Gucci, Armani, LV gibi. Bu acidan bakildiginda aslinda hosuma gidiyor , demek ki boyle derin bir iz birakmisim blog dunyasinda :)

    YanıtlaSil