Kedilerim: Paris ve Lulu

8/22/2007



You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Hoşgeldin :) Seni çok özlemiştim..hergün bakıyordum "belki" diyerek..Ha birde Banu yeni evini bize göstermeden edemez umarım da diyordum..ben artık yazmayan sadece okuyan biriyim ama dayanamadım!Hoşgeldin canım :)

    YanıtlaSil
  2. sen nerelerdesiiinn??? ben seni okumayı cok özlemiştim.. neredeyse, beni unuttu ve kısıtlı bloguyla beraber sevdikleriyle beraber diyordum.. beni sevmiyoooo :((

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Ben tam blogunu takip etmeye baslamisken sen gittin, bugun bir bakayim dedim, geldigini gorunce sevindim. Seni okumak guzeldi, bana Amerika'daki hayatimi hatirlatiyordun. Tekrar hosgeldin

    YanıtlaSil
  4. Geri döneceğinize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Banucum uzun zaman oldu hepiniz bi kayıplara karıştık:)
    özledim walla senin o güzel yazılarını okumaya...
    yerim ben onlarııııı!!!
    foto süper:)
    öptüms

    YanıtlaSil
  6. arada gelip bakıyordum içimem i doğdu ne. ben döndüysem başkalarıda dönmüştür yazmaya diye eski takiptekilerimi tıklıyorum 3 4 gündür. eheh evet yanılmamışım:D hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  7. ben biLiorum, biLiorummmm
    ama soLemicemm. tahminde buLunsunLar yaf.. :P
    ho$geLdin cnm.
    hayirLi oLsun!
    bi daha kapatmaman diLegiyLe.. ;)
    muCXxxxx.

    ~Serra

    YanıtlaSil
  8. Sık sık bakıyordum bi umut belki açarsın diye. Ne kadar sevindim anlatamam Banucum tekrar seni burda gördüğüme, umarım hep kalırsın.

    YanıtlaSil
  9. ~Pinky
    ~Palyanco
    ~Nihan
    ~Charm
    ~Kiki
    ~Pretty Woman
    ~Serra
    ~Canan

    Bende sizi cok, hemde pek cok ozledim :)

    YanıtlaSil