Sleeping Beauty Lulu

8/30/2007


Lulu 5 haftalik minik bir kuzuydu iki ay once...

video

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ay deli bir sey bu! :)
    Koltugun altina kacinca nasil cikariyorsunuz yahu, minicik.

    YanıtlaSil
  2. Şimdi Sude'yle beraber izledik. Çook tatlı, Sude ismi fıstık olsun bile dedi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba adaş :)

    Üzerinden zaman geçmiş sanırım... Önce Esther'in sonra da GayKedi'nin bloglarında okudum... üzüldüm yaşadığın sataşmalara...

    Birkaç sene önce bu tür "bulaşmaları" e-mail gruplarından birkaçında yaşamıştım.

    Bulaşma diyorum çünkü gerçekten de çamur fıtratta oluyor bu tür kişiler...

    O kadar can sıkıcı insanlar var ki yer yüzünde...

    Bu tür insanlar ancak kendilerini oyalamış olurlar...

    Yazık ki hayatta kendilerine verilmiş en kıymetli şey olan zamanlarını boşa tükettiklerinin farkında değiller...


    Başkalarının özellerine kafa yoracağınıza, kendi öykünüzü yazmayı deneyin, diyebilirim onlara sadece...

    Bu yorumumu Maşuk'uma söylediğimde şunu dedi bana :

    "Gözlemliyorum da... İnternette bir şeyler moda oluyor... Sonra kimileri o işi güzel yürütüyor. Taklitleri peşinden geliyor ve çekirge sürüleri de o iyi olana dadanıp sömürmeye başlıyor. Her yerde varlar ve temizlenmeyecekler gibi... Kendi öyküleri yok ki anlatsınlar... Kuştan ödünç aldıkları beyinle kişiliklerini ancak böyle sergileyebiliyorlar"

    Haklıydı...

    siz üzülmeyin...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. mz; o minicik kuzucuk simdi 3 kiloluk bir tosuncuk oldu.

    Loungetime; soyle Sude'cigime bundan sonra Lulu'ya Fistik diye de seslenirim ben.

    Bal; nazik msjin ve iyi dileklerin icin cok tesekkur ederim. Bu ne ilkti, ne de son olacak. Bana hala msjlari gelmeye devam ediyor, bu seferde takma bir isim altina siginmis fakir bir genc kizi oynuyor. Halbuki ben O'nun kim oldugunu coktan ogrendim bile. Yazik oldu diyorum sadece, cok yazik...

    Serra; yaninda olsaydi hemen kucagina atlayip kendini sevdirmek icin her tur simarikligi yapardi emin ol.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Banu merhaba, bu guzeller guzeli kediyi blogun icinde kaybedip kaybedip tekrar bulunca cok seviniyorum:) bookmark yapayim en iyisi! nasil tatli bir seydir bu! sevgiler:)

    YanıtlaSil