Barnes&Nobles - starbucks köşeleri

9/16/2007


Barnes&Noble'in Starbucks koseleri benim terapi mekanlarim. Masamin kenarina bir kucak dolusu dergiyi siralayip sonrasinda mis gibi kagit kokusunu icime cekerek sayfalarinda dolanmak gibisi var mi?

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bir de sahaflarin yüksek raflarinin arasinda kaybolmak var ayni sekilde terapi görevi gören.

    starbucks koseleri de olur, baska kenar koseler de yeter ki sessizlik ve kitaplarla basbasa kalalim.

    YanıtlaSil
  2. Melmoth--> Haklisin ancak ortam cokta sessiz olmasin, arka fonda guzel bir muzik olabilir mesela ruha iyi gelen...

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok severdim Barnes and Noble'u. Hatta bazen eşimi kandırırdım beraber giderdik, tezinin onda birini orada yazmıştır herhalde:)

    Mocha ve kitaplar, ne kadar güzel:)

    YanıtlaSil
  4. kisd--> ben oraya gidince bilgisayar kullanamiyorum, sanki onca dergiyi ve kitabi kaciriyormusum gibi geliyor:) Belki tezim yogunlasinca fikirlerim degisir, belli mi olur:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar
    dergileri görünce inanamadım USA'den yazdığınızı da bilmiyordum, kesin istanbul dedim ankarada olsa bilirim. Sonra acı gerçeği gördüm. Keşke buralarada gelseler, bazılarına abone olabiliyoruz ama çoğu Türkiye'ye göndermiyor veya fahiş fiyatlara gönderiyorlar. Bayılıyorum dergi bakmaya bazen etraftaki tüm sesler sıfırlanıyor sanki evimde en rahat koltukta oturmuşum edasıyla sayfaları karıştırıyorum. Bundan sonra yazılarınızı okumaı hevesle bekleyeceğim sevgilerle

    YanıtlaSil