Otlu krep

9/17/2007



Bu krep olayinin komik bir hikayesi var annemle ikimizin arasinda. Simdi uzun olur anlatmasi... Netice itibariyle $unu diyebilirim ki yaptiklarim artik $ekil-$emal olarak krepe benziyor. Hatta icine her cesit yesilligi karistirip adina da "otlu krep" diyebiliyorum.

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Sen böyle yaz çatlat bizi :) Valla dükkan açsan satarsın enfes gözüküyor şeker saat de tam kahvaltı vakti kız millet oruç taşa tutmasınlar sonra annem seni bak demedi deme gelemem de hee oralara :)


    Eda Suner
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Mmm nefis görünüyor, annemin krepleri de çok güzel olur. Ben henüz denemedim yapmayı ama ayarını tutturmak zor oluyo onu biliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ikea'dan dokmedemir (daha guzel olur) tava alipta arada krep yapmak lazim bu kis.. ;)
    cok guzel olmus, valla canim cekti.. ;)

    YanıtlaSil
  4. Eda Suner--> birseycik olmaz:) olsaydi tum yemek bloglarinin Ramazan'da kapali olmasi gerekirdi. Hem zaten surda bizbizeyiz, bilen biliyor ne de olsa:)

    Canan--> Evet ayari biraz sorun, ne cok akiskan olacak ne de cok kati. Bu isin ayarini en iyi anneler tutturuyor sanirim:)

    Merail--> dokmedemir tavada hic denemedim ama oyle tavalarda yapilan mamalarin methini cok duydum:)

    Serra--> canim ne yapsam acaba? Icinde yumurta var, hani gelene kadar bozulmayacagini bilsem inan gonderirdim..

    YanıtlaSil