Boncuk kolye

9/13/2007

Evde buldugum boncuga benzeyen her $eyi ipe dizip kendime kolyeler yapiyorum. Kot pantalon ve beyaz body'le kombinlendiklerinde cok guzel gorunuyorlar. Taki yapma konusunda pek becerikli ya da diger bir deyimle yaratici degilim maalesef. Ben de bu ipe dizilmis boncuklarla kendimi avutuyorum :)

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bence cok iyi yapiyorsun. Benim de el isleriyle hic alakam yok.

    YanıtlaSil
  2. deme öyle vardır içinde de saklanmıştır :)


    Eda Suner
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  3. Ecem--> yalniz degilim demek ki:)

    Acalya--> tesekkur ederim. Bende el islerini sevmekle birlikte pek becerikli degilim, kendi capimda ugrasiyorum boyle:)

    Eda Suner--> bakalim belki bir gun cikar, belli mi olur? :)

    YanıtlaSil
  4. Renkler yeter banuşum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bence disarida bir suru paraya satilan kolyelerden hicbir farki yok yaptiklarinin, hatta senin elinin emegi olduklari icin de cok da ozeller.

    YanıtlaSil
  6. sen becerikli bir kızsın banucum...:))
    çantalar,etaminler,boncuklar,dekor ve dizayn ..daha nolsun...:))
    öperim

    YanıtlaSil
  7. Kisd--> ayni fikirdeyim ;)

    Nihan--> kendi el emegin olunca daha guzel geliyor goze, o konuda cok haklisin.

    Nurdan--> Canim mahcup oldum.. Inan oyle cok becerikli filan degilim, kendi capimda elimdekileri degerlendiriyorum sadece..

    YanıtlaSil
  8. Pure Absinthe30 Ocak 2008 23:26

    Valla ben cok begendim =)

    YanıtlaSil