Bahcem

9/12/2007


Eylul ayini sadece dogumgunumu icinde barindirdigi icin degil yagmurlu gunleri getirmesini ve ardindan gelen mis gibi toprak kokusunu, beni bahceyi sulama zahmetinden kurtarmasini, yazin yeterince yaramazlik yapmis gereksiz bocekleri ve sinekleri yuvalarinda hapsedip disari cikmalarini engellemesini, sararmis yapraklari toplayip sprey boyalarla cesitli susler yapmama yardimci olmasini ve bu sekilde uzayip gidecek bir harikalar listesine sahip olmasindan dolayi cok seviyorum.


Her sabah mutfaga kahve hazirlamak icin girdigimde penceremde beni karsilayan minik-mutevazi bir ormanim var arka bahcede... Bir kac gun once bu pencere Yaz mevsimine aciliyordu, simdi ise Sonbahar'a... Evin icindeki tamirat-dekorasyon islerinden dolayi henuz bahceye cok fazla zaman ayiramadim ama bu yesillik, hemen onde ki agaci mesken edinmis tatli sincap, bahcede dolanan yan komsunun kedileri... Hersey oyle dogal ki... Feslegenlerim, maydanozlarim ve bakmayi beceremeyip kuruttugum soganlarim var:) En ustte ki resmin kosesinden baslarini uzatmis sari ciceklerim bile var:)

Bu da kahve keyfinin yapildigi oturma odamin yani on bahcenin manzarasi... Her mevsim kendi guzelligini de beraberinde getiriyor... Tum yaz boyunca cimenlerin uzerinden temizlemeye calistigim kurumus yapraklar simdi gozume bir baska guzel geliyor, hic ellemiyorum onlari ... 4-5 ay sonra bembeyaz bir pamuk haline gelecek ve havuc burunlu kocaman bir kardan adama ev sahipligi yapacak bahcemi o halde gormek icin sabirsizlaniyorum :)

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bloguna tesadüfen uğradım, sevdim ama:) gelirim sık sık..
    eylül'ü severim ben de.. kendine haslığını, hem bitiş hem başlangıç olmasını.. adını.. içinde evlilik yıldönümüm olmasını.. herşeyini..

    sevgilerimle,
    elif

    YanıtlaSil
  2. Banucum güle güle oturun yeni evinizde. Gerçekten sıcak havalardan sonra böyle miss gibi toprak kokusu ve yemyeşil bir manzara ruha çok iyi geliyor. Benim gibi yağmur delisi birisi için doğrusu evin bir harika.
    Parker'ın parfümünü bende merak ediyorum.İlk fırsatta deneyeceğim. Ayrıca aldığın LV Speedy'dfen memnunmusun? Bende almak istiyorum da burdan. Acaba rahat kullanabilir miyim?
    Öptüm cnm

    YanıtlaSil
  3. Manzara çok güzel tam kahve içmelik, kışın ayrı bi zevki olur. Sana yeni evinde hızur ve mutluluklar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  4. Banu'cuğum, bu bahçe harika, Ne diyeyim darısı başıma.

    YanıtlaSil
  5. LÜTFEN BİR DAHA ŞİFRELİYE GEÇERSEN DAVET GÖNDERİRMİSİİN?
    Şimdi biraz acaip olucak ama çok özlemişim yazılarını:)
    Nasıl mutlu oldum anlatamam.
    Sanırım en keyiflisi de bu olsa gerek, farketmeden birileri seni özlüyo ve sayende mutlu oluyo.
    Ciddi çok sevindim ben yaaa

    BEHTİYE YILMAZ

    YanıtlaSil
  6. Elif--> Tesekkur ederim.

    Nuray--> Speedy'den memnunum canim, yalniz canta cok buyuk olmasina ragmen icine cok fazla sey doldurmaya gelmiyor yoksa cok agir oluyor, omuza takma imkani olmadigi icinde zor oluyor tasimasi. Onun disinda kesinlikle cok rahat, cok kullanisli ve en onemlisi ne giyersen giy herseyle uyum sagliyor.

    Canan--> cok tesekkur ederim. Benimde aklim senin tatil resimlerinde kaldi, ne guzel yerler oyle... Bu arada ben sana hala yorum birakamiyorum biliyor musun? Yorum sayfasi acilmiyor, hem explorer hemde mozilla'dan denedim olmuyor.

    Loungetime--> Ilkay'cim bende zamaninda cok istemistim oldu cok sukur, en guzelinden senin icin de diliyorum canim, Sude bayilir eminim bahceli bir eve:)

    Bkizik--> Sevgili Behtiye, asil yorumunu okudugumda ben cok sevindim ve mutlu oldum.. Cok naziksin.. Sifeliye gecmeyi dusunmuyorum ama olur ya bir gun gecersem mutlaka haber veririm, soz..

    YanıtlaSil