Makyaj malzemelerim

9/18/2007

Gecen hafta makyaj malzemelerimi banyo dolaplarina nasil yerlestirdigimle ilgili bir soru gelmisti. Deneme-yanilma yontemiyle ortaya cikan, en rahat ettigim kullanim sekli asagida ki gibidir.

Seffaf makyaj cantalarina minik boy urunleri koyuyorum, boylece hem bulmasi hem de saklamasi kolay oluyor.
Pamuklar, maskeler vs. bir sepetin icinde asagida gordugunuz mini dolabin uzerinde duruyor.

Bu cekmeceler genellikle kirtasiye urunlerinin saklanilmasi icin kullaniliyor. Bu evde ki banyo dolabimin ici genis (nihayet!) oldugu icin icerisine rahatlikla sigdi ve benim makyaj malzemesi depom haline geldi. Parfum, losyon vs gibi diger urunleride bu cekmecelerin hemen yanina boy sirasina gore siraladim. Artik makyaj yaparken ortalik eskisi gibi dagilmiyor:)

EDIT: I was asked a question last week by some blogger friends about how I organize my make-up stuff in my bathroom cabinet. I admit the fact that it could have looked more elegant and stylish but this is just how it works best for me. Simple and functional!

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Canım, paylaştığın için teşekkür ederim. Çekmeceli kutu çok güzel bir fikir gerçekten. Hemen uygulanacaklar listesine ekledim.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle siteniz çok güzel:)
    Bende kozmetik delisiyim.Güzel fikir.Sağol.

    YanıtlaSil
  3. Banu...yazdıklarını okumak hoşuma gidiyor...
    Şifresiz tekrar okuyabildiğim için kendi adıma teşekkürler!..

    YanıtlaSil
  4. Banucum gerçekten çekmeceli bölmeler çok kullanışlı görünüyor. Byölece bütün malzemelerini türlerine göre ayırabilirsin. Hem elinin altında olur hem de ortalık dağılmaz. Bu arada LV'yi aldım. gerçekten çok kullanışlı. Çılgın bişiy. Tavsiyene uydum :)

    YanıtlaSil
  5. yaf insan biraz ürünleri ortalığa döke saça resim çeker. Banucum sansürlemişsin. Ben ürünlere yönelik daha açık ve net fotolar talep ediyorum. Canım çıktı çantanın, dolabın içini görene kadar :)

    YanıtlaSil
  6. Banucuğum benim merak ettiğim bir konu var belki sen biliyorsundur. Makyaj malzemelerinin ömrü ne kadar yaklaşık bir süresi var mı? Evde 2,3 yıldır bitmemiş mak.malzemesi var kullanmaya da çekiniyorum. Cilde zarar vermesin diye. Şimdi seni bu kadar ürünle görünce hemen sorayım dedim.
    Öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  7. Banucum öncelikle çağrımıza cevap verdiğin için teşekkürler.. Çekmeceli kutuya bayıldım Türkiyede de varmıdır acaba araştırmaya başlıyayım en iyisi... Şebnem

    YanıtlaSil
  8. http://www.triciasawyer.tv/
    Videolar arasinda isine yarayacak bir sey bulabilirsin belki.

    YanıtlaSil
  9. kisd--> cekmeceler her konuda buyuk kolaylik, cok estetik degil ama kullanisli.

    Enerji--> cok tesekkur ederim:)

    tzt--> rica ederim tzt, benim de sizlerin varligini hissetmek hosuma gidiyor.

    Nuray--> LV resimlerini ve detaylari bekliyorum o zaman, bende ki$ icin yeni bir modelini istiyorum ama hangi siteden alacagima karar veremedim.

    Canan--> canim soz bir daha ki sefere ayrintili bir yazi yazacagim makyaj malzemeleriyle ilgili :)

    Loungetime--> Ilkay'cim urunlerin suresi saklama kosullarina gore degisir sanirim, soyle bir site buldum belki isine yarar;

    http://www.vekozmetik.com/content/view/90/39/

    Sebnem--> rica ederim Sebnem'cim. O beyaz kutulardan eminim vardir, umarim bulabilirsin.

    MZ--> harika bir site,izlemeye basladim bile. tesekkurler!

    YanıtlaSil
  10. banuuuu oh beee..yeniden okumak ne güzelmiş.. özlemişim:)

    YanıtlaSil
  11. O zaman bir de buna bak:
    http://www.makeup411.com/
    Cok sik guncellemiyorlar, ama ise yarar bilgiler var.

    YanıtlaSil
  12. Cimcime gayet de güzel olmuş bende de takıntı farlar bir yerde, rujlar bir yerde vs vs Ikeadan gözlü plastiklerden aldım çok işime yaradı buda süper olmus canım

    YanıtlaSil
  13. ccc-> canim bende cok ozlemisim seni :)

    mz--> boyle guzel siteleri hep senden ogreniyorum sanirim:)

    YanıtlaSil
  14. selamlarr bende arıyorum bu plastik kutulardan ama nerden bulurum acaba???

    YanıtlaSil