Hurma Aromali Frappuccino

9/20/2007

Starbucks Ramazan ayi ici "hurma" aromali frappuccino satisina baslamis. Ne yazik ki sadece Orta Dogu ulkelerinde(Turkiye'yi de bu kategoriye dahil etmisler) piyasaya surulen bu icecegi deneme sansim yok. Halbuki hurmayi cok severim...

Detaylar icin burayi tiklayabilirsiniz.

"Special Ramadan Date Frappuccino for customers across Middle East"(*)

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Senin için denerim merak etme:)

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. iyi bi pazarlama stratejisi:) global pazarda yerel pazarlama..
    akıllıca!

    YanıtlaSil
  3. hayırlı ramazanlar canımm..ben de hurmayı hiç sevmem ama senin için denicem;)

    YanıtlaSil
  4. Zarife'cim yorumunu yanlislikla sildim:((( cook ozur dilerim..

    YanıtlaSil
  5. ben hurmayı çok severim ve senin için deneyeceğim şeker....:))
    çok öptümmm...

    YanıtlaSil
  6. Şaka sandım ama ben :) yok artık ya bunudamı yapacaktınız :)

    YanıtlaSil
  7. : ) :) gülücük gülücük....

    bak kim varmış burdaaaa....
    geç oldu galiba farkedeli..ama yorumunu daha yeni okuyabildim...
    hoşgeldin..
    ne iyi ettin de geldin...
    buralar sensiz sessizdi: )
    çok sevindim çokkkkk: )yaa ben nasıl farkedemedim: ( hemen kaçırdığım yazıları okumam lazımm hemennn: ) bi daha bizi bırakma olurmu :(
    hayırlı ramazanlar : ) hehe..mutlandım yav!

    YanıtlaSil
  8. banucum,
    sordum hurma aromalı olanından yokmuş türkiyede....:((
    denemek istedim olmadı yani...
    çok öptm canım

    YanıtlaSil