Kenneth Cole Reaction

9/23/2007

Oldukca hizli ve kolay bir alisveris oldu. Ilk defa bu markanin deri urunlerinden birisini satin aldim, aslinda kesfedilmeyi bekleyen cok guzel cantalari ve ayakkabilari da varmis...

I finally bought the green purse that I've been craving for.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Rengide çok güzel güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Kenneth Cole benim severek kullandigim canta ve ayakkabi koleksiyonuna sahip cok az markalardan biridir. Kisisel gorusum urunlerini indirimde yakalayinca almaktan yana cunku omurleri cok uzun olmayabiliyor...

    YanıtlaSil
  3. Banucum, cok guzelmis rengi gule gule kullan:) Benim sorum makyaj malzemelerini koydugun canta ve dolaplardan sonra aklima geldi. Kolye, kupelerini nasil yerlestiriyorsun? Benim kolyeler birbirlerine giriyor kutularin icinde. Bunun icin bir yontemin var mi?

    YanıtlaSil
  4. Lafa karismis gibi olacagim, ama Asli hanimin sorusu icin bir oneride bulunmak istedim:
    http://www.containerstore.com/browse/Product.jhtml?CATID=161&PRODID=10014111

    YanıtlaSil
  5. tesekkurler MZ, gonderdiginiz linke baktim. "Hanging Jewelry Organizer" tipi modeller ozellikle cok kullanisli gozukuyor.

    YanıtlaSil
  6. banada bu markanın bilekliği hediye edildi cok ilginç bir tasarımı var.

    YanıtlaSil
  7. banucum, rengi çok tatlı :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  8. Asli; benimde takilarim maalesef ayni durumda, karman corman dolaplarin icinde duruyorlar, acilen organize etmem lazim hepsini.

    YanıtlaSil
  9. Evet evet super modelleri var bence de, bi ara takilmistim ben de boyle yaninda deri gulleri olan cuzdan ve cantalari vardi orguden, rengarenk, cok guzeldi, gule gule kullan Banucuum, yesil hayatim boyunca aramin en kotu oldugu renkti, son bir yildir bayiliyorum ne oldu bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
  10. kenneth coLe reaCtion "benim tarzim"i yanSitabiLio dedigim markaLardan. Tabi onCesinde Coach geLio ya, neyse.. :P
    siyah bi cuZdanini aLmi$tim reaCtion`in, gayet guseL haLa duruo. Sen de guLe guLe kuLLan cnm.
    terLikLeri de ho$ oLuo Kenneth`in soLiim.

    ~Serra

    YanıtlaSil