Kolay para kazanmanın yolları : Amerika'da Araba yıkama

5/12/2011

.....5-10 üniversite ögrencisi genç kız "bikini üstü" ve "şort''tan oluşan kiyafetleriyle araba yikama i$ine girerler. Kirmizi i$ikta durunca fotograflarini cekmeden edemedim, sanirim bu hafta sonu işler durgun :)

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ilahi banu..kırıldım sana..üzüo birileri seni blogu kapatım diosun sifreli yayına dönüosun yine ama bu sefer davetiyemi unutuosun..giremiom..şimdi de donmuşsun çokşükür..püstüğe son postunda rica ettim banuya ulaşamıom die mail de gitmio sana..muck..

    YanıtlaSil
  2. Menapoz'cum birsey kacirmadin cunku blog sifreliyken hic birsey yazamadim.. Ve hic kimse davetli degildi o donemde, o yuzden pek bir sey kacirmadin :)

    YanıtlaSil
  3. ehehe :)
    oLaya bak ya..
    bu arada heLLo kitty`Li sauna wrap gibi bi$i aLmi$tim banu, yurt icin.. keSin fotoyu cekip sana goStermem Lazim, cok $iriiin. :D

    ~Serra

    YanıtlaSil
  4. bugun isler kesat belli banucum :)

    cene caliyorlar baksana :))

    YanıtlaSil
  5. anaaa..oke canımm..oledir ozaman..ben de şifreli yayına gecti ama davet,yem gelmedi die merak etmiştim;))

    YanıtlaSil
  6. Donmussun :)).. yeni goruyorum.. cok sevindim, bende donecegim yakinda.. Simdi kacirdiklarimi okuyayim :)

    YanıtlaSil
  7. Serra- mutlaka bekliyorum resimlerini, cok merak ettim :)

    Irem- Demek ki neymis? kolay para kazanma donemi gecmis:)

    Menapoz Abla- seni unutmam merak etme :)

    Arimayasilgisi- seni tekrar burada gormek cok guzel, merakla bekliyorum donusunu..

    YanıtlaSil