Kucuk Zuzu'nun marifetleri...

9/14/2007


Halbuki nasil da ozenip almistim...
Alt kattan gelen o tuhaf ses, merdivenleri i$ik hiziyla ini$im, Lulu'nun beni gorunce olay yerinden patinaj yaparak kacmaya calismasi...
Her yere dagilmis minik minik cam kiriklari...

Nazar mi cikmis oldu simdi...n'oldu anlayamadim...

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Muma uygun baska bir cam kavanoz bulabilirsin sanirim. Cocuklu evlerde boyle kazalar normal. :)

    YanıtlaSil
  2. Nazar çıkmış nazar :P

    YanıtlaSil
  3. aa banucummmm hoşgeldin :) özlemiştim valla.

    yeni zuzun olmuş ne güzel ama biraz yaramaz sanırım :)))

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Küçük zuzu yaralanmadıysa sorun yok demektir.

    YanıtlaSil
  5. ah yavrum ya nasıl korkmuştur, daha çok küçük o:( herhalde hayatının ilk gümbürtüsü oldu lulu'cuğun.

    ayşe

    YanıtlaSil
  6. çok normal çok.. aman eline falan batmasın da.. ben evdeki tüm aksesuarları kaldırdım... en son görümcemin maldivlerden getirdiği mumlu incik boncuklardan vardı, seviyordum çünkü onları, onların son 3-4 parçasını da oğlumun dişlerinden kazıyınca evde hiiiiiç aksesuar kalmadı:)
    ama napalım canım...

    YanıtlaSil
  7. Banucum, kac gundur girip bakiyorum bloguna simdi kafama dank etti. Yeni eviniz hayirli olsun :)Yeni kedin de hayirli olsun:) Turkiye'deydim, yeni geldim ;)

    YanıtlaSil
  8. Canım sen nerelerdesin yaa,
    Blogunu şifreli yapmıştın o zaman zarfında senden haber alamadım.Sonra sana mail attım.Umarım yolundadır hersey:)

    YanıtlaSil
  9. MZ--> Mumu degerlendirdik:) bizim ev kedi cocuklarla dolu:)

    Canan--> Bende oyle avutuyorum kendimi:)

    Tedarikmucize--> Hosbulduk canim, Kucuk zuzu birazcik yaramaz ablasi:)

    kisd--> yok hic birsey olmadi ona, masadan asagiya ittirmis sadece:)

    Ayse--> bu ilk vakasi degil maalesef, son olacagini da zannetmiyorum:) fazla simarttik sanirim:)

    Elif--> simdilik minicik bir kedinin elinden bu kadar cekiyorsam cocuklarim olursa ne yaparim bilmiyorum:)

    Nilay--> canim hosgeldin sende evine:) oyle ozledim ki yazilarini anlatamam... Hele kizin nasilda buyumustur simdi.. zorlama yok ama yazmaya baslarsan emin ol bir tek sevinen ben olmayacagim, bak herkes seni bekliyor...

    Zarife--> canim benim eski adres hacklendi o yuzden gelmemis olmasi normal. hersey yolunda, burada olmak, yeniden yazmak.. hepsi harika..:)

    YanıtlaSil