pink is the new black

9/19/2007

Pembe rengi cok seven, evinde kullandigi her esyanin pembe olmasini isteyen biri olarak sadece bir tane kiyafetimin pembe oldugunu farkettim. O da bu yazlik t-shirt. Sanirim alisverise cikmanin zamani geldi...

Considering how much I like pink stuff, it is weird to have only one pink tank-top. I should better start shopping for more...

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. e tabi bencede çık :P Bu t-short tam pembe bile sayılmaz. Toz pembe, şeker pembe, çingene pembesi atletleri çok severim.

    YanıtlaSil
  2. Hani sorsalar bana "Pembe sever misin?" diye, "Eh işte!" derim her halde. Bir yandan da giysi dolabımın 1/4ü pembe gömlek, pembe t-shirt, pembe ceket, pembe saten bluz, pembe gecelik... Pembe pantolonum bile var. Kendime oha diyorum açıkçası:)

    Sevsem ne olurmuş çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. aynı sey banada oldu:) moru cok severim,odamın duvarları,yatak örtüm,bilimum süs esyalarım falan hep mor ve morun tonlarıdır, ne yazık ki sadece bir tane mor bluzum varmış,gecen gün keşfettim bende:)

    YanıtlaSil
  4. ilginç demek ki yalnız diilim.. bende de bi yeşil ve mor takıntısı var ama en az yeşil ve mor giysim var... geçen gün dolap temizlerken baktım ki ben en çok siyah ve beyaz giyiyormuşum????

    YanıtlaSil