Mutlulugun Resmi

9/27/2007


Sevgili Merail beni iki konuda mimlemis.

1. Mutlulugun resmi.
2.En yakinimdaki kitabin 187. sayfasindaki ilk cumlesi

1. Etrafimi cevrelemis herseyi fotograflayip mutlulugun resmi olarak yayinlayabilirim, gereksiz bir Polyanna'yim, farkindayim... Ancak sevdicegimle hayatimizi ve ellerimizi hic ayrilmamak uzere birlestirdigimiz gun ki kadar mutlu oldugum baska bir an hatirlayamiyorum... Elbette cok ani, cok guzellik var yasanip giden ancak en ozeli, hatiralar icinde en anlamlisi hep o an olarak kaldi.... resimde ki nikah davetiyemizin on yuzu, ben oyle bir gelin, o da oyle bir damatti...

2. En yakinimda Dave Eggers'in "What is the What" isimli kitabi var. Sudan'li Valentino Achak Deng'in hayat hikayesi... Ailesini ic savasta kaybetmis gencin kamplarda gecen sefalet dolu cocuklugu ve gencligi, ve en sonunda Amerika'da noktalanan yasam mucadelesini anlatiyor. Insanlarin birbirlerinden nefret etme konusunda ne kadar ileri gidebilecegini ve bu konuda limitlerinin olmadigini gosteren cok uzucu ancak bir o kadar da anlamli bir otobiyografi. 187. sayfanin baslangici soyle diyor;


- No, no. I live nowhere. This is nowhere. When you leave here you won't know where you came from. I insist that you forget where you are already. Do you understand me? I am not anywhere and this is no where and that is why I am alive.

Kelebek Hikayeleri ve Lounge Time, sira sizde:)

You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu resim çok hem de çok güzel.

    Çok duygulandım.

    YanıtlaSil
  2. Banu, ne kadar anlatmışsın mutluluğun resmini.
    Sobe için teşekkürler Canım öpüyorum.

    YanıtlaSil