Sonbahar Renkleri

9/25/2007


Hava hala cok sicak, bahcemde ki sararmis yapraklar da olmasa Sonbahar'in yolda oldugunu anlamak imkansiz. Hala parmak arasi terlik, hala $ort-t-shirt kombinasyonlari var uzerimde, bir de bu yazin vazgecilmezi bez cantalarim. Herneyse, bu sabah her sabah oldugu gibi kendini kaybedip her bir teli ayri yone giden saclarima ve uyku mahmuru yuzume ceki-duzen vermeye calisirken makyaj malzemelerimin icinde bu cici Sonbahar renklerini buldum. Hatta surdum, surusturdum, golgeler bile yaptim gozlerime. Tum yaz boyunca yesil/siyah goz kalemim, kirpik kivirma aletim ve dudak parlaticimla bir butun halinde yasadigim icin goz alti kapaticisiyla baslayan ve sonu hic gelmesin istenen makyaj seanslarini ne kadar ozledigimi farkettim. Tabi o sicaklarda oyle ayrintili makyaj yapilamadigi icin ozlem olmasi normal. Iste Sonbahar'i sevmek icin gecerli bir neden daha...



While I was digging through my cosmetic drawer today, I found these lovely shades that I haven't been using for a very long time. Now it is time to celebrate the Fall season !!!

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banucum bende sonbahar renklerini çok seviyorum. Galiba soft renkler tenimize daha çok yakışıyor. Bir ara vaktin olduğunda makyaj tekniklerini paylaşırmısın.Gölge yapma konusunda oldukça başarısızımda.

    YanıtlaSil
  2. bu tonlara hayranım bende çok kaliteli duruyor

    YanıtlaSil
  3. Banu'cum selam ben de geri dondum ve arada seni takip ediyorum yine. Makyaj seanslarinin sonunu fotograflasan bizler icin? Ben de golge yapma da basarisizim hatta farlari acikli koyulu surmede felaketim...

    YanıtlaSil
  4. Nuray--> canim en kisa zamanda paylasmaya calisicam soz :)

    Eda Suner--> Eda'cim bence de cok asil duruyor bu renkler..

    Yasemin-ny--> en kisa surede:)

    YanıtlaSil