TJ Maxx

9/15/2007


Bu gece cantalar arasinda bir yolculuga ciktim. Su yukarida ki omuzdan capraz takilan cantayi almaya niyetlenmisken son anda vazgectim. Uzerimde deneyip aynaya baktigimda sanki hic bir kiyafetle uyum saglamayacakmis gibi geldi. Belkide giydigim esofman alti ve t-shirt'in sala$ligi cantayi gostermedi... bilmiyorum... Sonuc itibariyle su anda almadigima pismanim cunku eve gelip dolabi actigimda milyon tane kiyafetle kombinleyebilecegimi farkettim. Hayir herseyi gectim, aylar once aldigim ve koca yaz gectigi halde uygun canta yok diye giyemedigim altin rengi babetlerin hatirina alinirdi. Yarina da bir suru i$im var... Pazartesiye kalir mi acaba?

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu'cuğum bir önceki postda ben çantalarla ilgili link vermiştim. Ger.i biraz klasik tarzdaydı ama bir bak istersen. Bu model de süper kullanımlık. yaz için idealmiş.
    Öpüyorum.

    Not: Sen hala yatmadın mı?

    YanıtlaSil
  2. Loungetime--> Baktim ben o cantalara, cok $iklar. Henuz uyumadim, saat gece 2:25, islerim var bitirmem gereken.. malum ogrencilik :)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok beğendim Banucum inşallah şansın vardır da kalmıştır..Şebnem

    YanıtlaSil
  4. canim kaLir ya merak etme. Eer cok sefdiysen buLamiosan da ben burdakine bakarim Senin icin. Haber ver oLur mu.. ;)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  5. Sebnem---> insallah:)

    Serra--> canim cok naziksin:)

    YanıtlaSil
  6. Çok hoşmuş gerçekten,inşallah bulabilirsiniz gittiğinizde.
    Bu arada,blogunuz çok renkli ve eğlenceli görünüyor:)

    YanıtlaSil