Victoria's Secret-Beauty Rush

9/11/2007

Body Drink Lotion ve Body Double Mist. Kokusu o kadar guzel ki kullanmaya kiyamiyorum. Yakin zamanda dus jelini de alip seti tamamlamis olacagim.

Ilgilenenler icin urun kodu 845 -Grapesicle

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ben senin dondugunu ancak ogrenebildim biliyomusun Banuuu? Yuh bana! ok sevindim cidden..Keyfinin yerinde olmasina daa:) Civil civil blogunu gormekten de.. Gecmis dogum gunun kutlu olsun bu arada! Optuk seni..

    YanıtlaSil
  2. Benim de banyoda bir yığın cicilerim var, artık doldu taştı:)

    İKEA sepetlerinden alıp onun içinde muhafaza etmeye ve sırayla kullanmaya başladım.

    Sen nasıl organize ediyorsun banyo dolaplarını?

    YanıtlaSil
  3. Banu, nihayet. O kadar ümitsizce tıkladım ki. Daha dün sormuştum not olarak Banu nerede diye? Pino da dönmüş, harika !

    YanıtlaSil
  4. Elma--> sende hosgeldin tekrar. Oyle ozlemisim ki burayi, seni ve herkesi...Bende seni ve seker oglunu opuyorum..

    Kisd--> bende beyaz cekmeceli dolaplardan aldim banyom icin, bir ara resimlerini cekip gosteririm :)

    Asli--> Nihayet :) Hepimiz buradayiz artik, kadro tamam:)

    YanıtlaSil
  5. Banu gerçekten banyo dolaplarını nasıl organize ettiğinin resmini çekersen hepimize faydası olur alıyoruz alıyoruz dolduruyoruz dolapları, geçen gün dolabın kapağını açtığımda nem maskesi kafama düştü:)) Resimleri bekliyoruz... Şebnem

    YanıtlaSil
  6. Sebnem--> en kisa surede resimlerini cekip yayinlayacagim :)

    YanıtlaSil
  7. merhabalar
    parfüm konusunu görünce dayanamadım:)
    bayanalara 212 sexy ve calvin clein in son ürününü denemlerını tavsıye ederım ama 212 yı tek geçerim:)
    blog çok hoş bu arada.

    YanıtlaSil