Yesil Cazibe

9/24/2007




Yesil'in her tonu bir baska guzel. Ozellikle siyahla kombinlendigi zaman(bkz-Victoria Beckham'in elbisesi) dehset birsey ortaya cikiyor. (fotograflar--> instyle magazine)

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Beyonce'daki yeşile vuruldum.

    Yeşil ne kadar da güzel değil mi, her ten rengi ile uyum sağlıyor. Geçen hafta 2 gün yeşil giydim, İstanbul'da hava pusluyken içim aydınlandı:)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Banucum yeşil konusunda ben biraz önyargılıyım.Bu da sanırım kurbağa korkumdan geliyor.Yeşil bişi görmeye dayanamıyorum. Ahh nuray vahh nuray :((

    YanıtlaSil
  3. Ben de Eva Longoria'nın elbisesine sanirim asik oldum. Yesil bu sene ne kadar moda oldu. Bana da yesillerimi giymek icin gun dogdu.

    YanıtlaSil
  4. K.I.S.D.--> Yesilin o tonu benimde hosuma gitti yalniz elbisede ki kurdelanin yeri olmamis:)

    Nuray--> Ben o kurbagalari ham yaparim,korkma sen onlardan:) hem hepsi yesil degil ki, kahverengisi var, siyahi var. Sana cok yakisir eminim soyle yesil, V yakali bir kazak mesela, benetton'da olmasi lazim her tonu yesilin, mutlaka dene derim :)

    Nihan--> O elbise cok guzel ve gosterisli, bu cicileri gorunce bir an once dikis dikmeye baslamak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Eva'nın çantasına vuruldum

    Victoria'yı ben sevmiyorum, itici geliyor.

    Sevgiler

    YanıtlaSil