Kendini Tani!!!

10/14/2007

Sarah J. Parker Sex and the City filminde nihayet muradina erip Mr.Big'le evleniyor. Mutlu son diye finale sevinirken bir de ne goruyorum, yesil tuylu bir gelinlik. Ben modadan anlamam, anladigimi da hic iddia etmedim zaten ama her insan gibi kendime ait zevklerim var elbette. Simdi cicek harika, makyaj, sac, duvagin yerlestirilis sekli vs.. mukemmel ancak gogus kismi 2 beden bol gelmis bir kesim ve sacta tavus kusu tuyune benzeyen bir sey, hem de yesil, gozumu tirmalayip duruyor dunden beri. Belki gullerin yesil yapraklariyla bir ahenk yakalayalim demis modaci ama renk tonlari farkli. Neyse dedigim gibi o tuy ve gelinligin kesimini hic begenmedim... bu aralarda feci sekilde bloga birseyler ekleyesim var o yuzden de gevezelik yapmak istedim :)

**********
Bu da bu haftanin sozu olsun;

Insanlarin çogu kaybetmekten korktugu için, sevmekten korkuyor.
Sevilmekten korkuyor, kendisini sevilmeye layik görmedigi için. Düsünmekten korkuyor, sorumluluk getirecegi için. Konusmaktan korkuyor, elestirilmekten korktugu için. Duygularini ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktugu için. Yaslanmaktan korkuyor, gençliginin kiymetini bilmedigi için. Unutulmaktan korkuyor, dünyaya iyi birsey vermedigi için. Ve ölmekten korkuyor aslinda yasamayi bilmedigi için.

* W.SHAKESPEARE

You Might Also Like

0 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!