Clarins ruj seti ve cam sisede oda kokusu

11/15/2007



Cuma gunu Sukran Gunu tatili basliyor. Bu vesileyle okulumuzu 1 hafta sureyle tatil eden universite yonetimine ben de sukranlarimi sunuyorum.

Alip basimi gidesim var bu sehirden.. yesillik, sessizlik, doga, her sabah tik tik catimizda ziplayan sincaplar batmaya basladi gozume... Bunye belli bir sure sonra sikisik-tepisik, kalabalik, stresli bir hayat ariyor, malum 25 yilimiz o sekilde gecmis, yaramiyor bu huzur ortami...

Ne bileyim, mesela gunes isigi gokdelenlerin arasindan suzulse bir kac gun... 3 blok yuruyunce bitmeyen bir sehir merkezi olsa... Gazeteyi yol ustunde ki bufeden alsam, iki saat markete ulasmak icin araba kullanmak zorunda kalmasam... 3-5 gun, fazla degil...

Az kaldi, cok az...

************
Sonunda yarin ki dogumgunu icin hediyeleri sectim. Ruj seti ve oda kokusu. Umarim begenir. Bu arada birsey farkettim, kiz arkadaslarima surekli ruj alip duruyorum ben. Acaba gizli bir dudak feti$im mi var diye dusunmeye basladim ciddi ciddi.

***********
After spending the whole night looking for the perfect gift, I ended up with these two. Since I'm not very close to the birthday girl, I don't know her likes and dislikes well. Then I figured every girl needs a lipstick and a breath of fresh air when she gets home :)

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ay hadi gel yer değiştirelim bende öyle bi ortam arıyorum :( Trafikten sıkışıklıktan ve kalabalıktan feci bunaldım.
    Tatiline bir haftada olsa feci özendim :)) inşallah bol eğenleceli ve bol dinlenmeli geçer.
    hediyeler güzel koku benim hoşuma gitti doğum günü sahibide beğenir eminimki. size iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  2. O 1 haftalık tatil bana o kadar iyi gelir di ki.Hayatın içinde çok sıkıştım bende.
    Ama gürültü olmasın , trafik olmasın, gelen tek ses çatıdaki sincap sesleri olsun. Anlıyacağın tam tersi.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada hediyeler gayet güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Gönlünce geçireceğin tatil olur inşallah:))

    YanıtlaSil
  5. Selam Banu

    Ben de seninle yer degistirmek isteyenlerdenim...hem de cok... ben de sikiriklik ve trenlerden sikildim artik...

    Bu arada kokuyu nerden aldin, ben de o tip kokulardan ariyorum ama nerde bulurum hic bir fikrim yok malesef

    YanıtlaSil
  6. Hediyeleri cok begendim:) Bana verilse cok sevinirdim:))) Umarim sadece 1 kez gordugun arkadasin da begenmistir:)

    Bu arada, yabanci bloglari ben de seviyorum:) Benzer sebeplerden:))

    YanıtlaSil
  7. Unuttum söylemeyi...Resmin çok güzell:)Anıl'da doğruladı bunu...Anne abla çok güzell diyor...Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. oo bence sen herkes senin gibi kokoş olsun istiyosun sayende ben de pırıl pırıl parlıyorum okula süslenip gidince:()))
    tercihlerin çok şık.. tatilin tadını çıkar.. bol bol resim çekmeyi de unutma:))

    YanıtlaSil
  9. Neslihan; biz ne bayram tatili yapabildik Turkiye'dekiler gibi, ne de dogru duzgun haftasonumuz var, bu bir hafta tatil bulunmaz nimet gibi:) Emin ol bol bol dinlenecegim:)

    Loungetime; oyle diyorsun ama belli bir sure sonra o sincaplara tas atip kovalamak istiyor insan, Cin iskencesi haline getiriyorlar olayi bir sure sonra:)

    Enerji; ben de tatilimin oyle olmasini umuyorum. Anil'i op benim icin, cok seker, iltifati icinde tesekkur ettigimi soylersen sevinirim:)

    Yasemin NY; o kokuyu TJMaxx'ten aldim, hemen her cesidi var.

    Anne ve bebisi; dun gece acma imkani olmamisti ama az once gorustuk, cok begenmis:) bir streste boylece sona erdi:)

    Nagihan; canim sanirim haklisin, herkes suslu puslu olsun istiyorum, senin de o cicilerin keyfini cikarmana cok sevindim :)

    YanıtlaSil