Canli yayin-Manhattan

11/23/2007





Yazmak isteyipte yazamamak boyle birsey olsa gerek.
Yorgunluktan sizip kalmak uzereyim...
Bugun hic yurumedigim kadar yurudum, yurudum, yurudum...
Simdi dinlenme zamani..

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ahh şimdi orda olmak vardı. Tam Christmas arifes ne güzeldir şimdi orası. Işıl Işıl.
    Çok şanslısın Banucum.Çook
    Gönlünce eğlen, dinlen, gez.
    Dönünce de bizlerle paylaşmayı ihmal etme :)

    YanıtlaSil
  2. Banu o sokaklarla yürümekle bitmiyor değil mi? Ah ne zevklidir şimdi oraları :(

    YanıtlaSil
  3. Daha cok canli yayin.. :P sadece kamera tuhaf bakanlar olmassa daha guzel oluur ya.. :p
    Bir gun mutlaka bende gezecem ya o sokaklarda.. :)
    iyi eglenceler .. ;)

    YanıtlaSil
  4. Tatlı yorgunluk bunlar.Tadını çıkar.Doyasıya yürü.Benim yerime de:))

    YanıtlaSil
  5. ay hele şu sıra bende oralarda olmak isterdim tadını çıkar canımcım iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
  6. souk muydu nyc?
    iyi yapmi$siniz ya, tatiLde evde oturmak cekiLmio.. :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  7. İçim gitti valla, şimdi orda olmak vardı:)En azından bu güzel fotoğraflara bakıp anılarımızı tazeliyoruz.

    Bu arada geri dönmenize çok sevindim. Kim ne derse desin, sıcak tarzınızla, ve güzel fotoğraflarınızla içimi ısıtıyorsunuz ve en önemlisi bana Amerika'da geçirdiğim yılları hatırlatıyosunuz çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Nuray; Canim her taraf piril pirildi ama cok kalabalikti. Anilar bir daha ki yaziya artik.

    Aslicin; insan yurudugu bloklarin sayisini hatirlamiyor bile ama o anda yorgunluk filan hissetmiyorsun, oyle buyulu bir dunya ki:)

    Merail; insallah canim en kisa surede orayi gormek sana da nasip olur. Resimlerde cikan alakasiz kisileri engellem o kadar zor ki, cok kalabalik bir sehir, illa ki bir kafa, kol, bacak cikiyor aradan:))

    Enerji; emin ol hepinizin yerine hic yurumedigim kadar yurudum :)

    Nes; bol bol cikardim tadini, darisi basina ;)

    Serra; canim ilginc bir sekilde o kadar soguk degildi hava, new jersey daha soguktu ama, donduk resmen.

    Tarzum; guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim, ara sira boyle seyler duymak cok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil