Iki video arasinda ki 5 farki bulunuz

11/18/2007




Sabahtan beri iki videoyu basa sarip sarip izliyorum. Henuz hangisinin ingilizcesi daha iyi karar veremedim. Yalniz Fatih Hoca hafif Italyan aksaniyla olayi onde goturuyor gibi...

Some big Okazyons ??
Under the control the games ??
Everything is something happened ???
In the tabela?????
One point moooo ?
I don't want to see the back, I want to see the front?? :)))))))))))) nasil yani??


Saka bir yana Fatih Hoca tam bir ozguven ornegi sergilemis ama bir daha ki sefere tercuman kullansa cok daha iyi olur, ingilizceden intikam almaya gerek yok :) Norvec galibiyeti icin milli takimimizi ve Fatih Terim'i kutluyorum. Boyle iyi bir morale ihtiyacimiz vardi...

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu'cuğum , ben yinede kutluyorum Fatih Hocayı kısa zamanda italyancayı öğrendi, kendince ingilizce konuşup az çok fikrini beyan edebiliyor. Türkiyede yıllarca kalan teknik adamlar 1 kelime konuşamadan ülkelerine dönüyorlar.
    Ayrca milli takımı da kutluyorum. Güzel maçtı.
    Çarşamba günü de bu azimle oynarlar umarım.

    YanıtlaSil
  2. "In the tabela"da koptum ben :)))

    YanıtlaSil
  3. Loungetime; Italyanca'sini bilemem ama ingilizcesi rezalet, yoksa kolay kolay elestirmezdim. Bilmemek ayip degil, cabalayip iki kelime ogrenmis olmasi da guzel ama bilmedigini kabullenmeyip cok iyi ingilizcem var diye kendini basinin onune atinca boyle oluyor iste.

    Sumuklubocek; scoreboard aklina gelmedi o anda, cok yaratici cookkk :)

    YanıtlaSil