Kivili göz pamukları

11/16/2007

Ailemiz buradayken aldigim kilocuklara kilocuk ekleme konusunda cok basariliyim. Dun gece ki davette yine ipin ucunu kacirip sicacik Fransiz bagetlerini huplettim teker teker. Isin kotu yani bu konuda hic bir pismanlik duymamam, surekli yemek istiyorum, bir cesit hirs gibi, sanki yillardir yapamadigim birseye kavusmusumda acisini cikariyormusum gibi... Halbuki yok oyle birsey, ben hic yedigine ictigine dikkat eden birisi de olmadim, nedir bu istah anlamadim gitti.

Ertesi gun i$e gitme stresi olmadigi icin sarap tuketiminde de ipin ucu kacti birazcik, olsun o kadar dimi? Gariptir hayatimda hic sarhos olmadim ben. Ne kadar icersem iceyim hersey kontrolum altindadir, hatta agzimdan cikanlara daha cok ozen gosterir, RTUK gibi sansurlerim. Biraz Ahu Tugbavarilesiyorum, hafif davranislar olmuyor degil ama en azindan agzimdan cikani kulagim duyuyor. Bazi insanlarin ayik halde bile sacmaladigini, yalan-yanlis bir suru palavra siktigini dusundugumuzde sarhos halleri geliyor gozumun onune ister istemez.. Kimbilir ne cok seyleri olurdu anlatacak...

Ki oluyorda zaten, bunun son ornegiyle dun gece ki davette karsilastik. George Costanza'nin gozluksuz haliydi, aman Allah'im hic susmadi.. Bir insanin nasil bu kadar cok konusmaya ihtiyaci olabilir ki? Bogazlari da mi agrimaz? Henuz kadehine dokunmamisti bile, malum konusmaktan firsat bulamadi icmeye. Bir ara cosup arabasindan bilgisayarini getirip herkese cizimlerini gostermeye basladi, mimarmis kendisi sonradan ogrendim. Kendimden cok ev sahibi icin uzuldum, kiz agiz tadiyla pastasini bile kesemedi, adam hala konusuyordu o sirada.. Tam sarhos olmaya basladiginda (iste orada olay koptu zaten) biz musade isteyip kalktik(ya da kactik diyelim)Bu tiplerin cidden rehabilitasyona ihtiyaci var, bir cesit hastalik olsa gerek, "surekli kendini ifade etmeye calisma hastaligi"


************

Kivili goz pamuklarini ortaliga cikarmis olmamdan da anlasilacagi uzere tatil baslamis bulunmaktadir. Yorgunluktan harap ve bitap dusmus "kendimi" simartmak icin can atiyorum...

Thanksgiving break started today. I can't wait to pamper myself.


You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ne duruyorsun o zaman...En sevdiğin şeyleri yap tatilde...Şımarr bolcana benim içinde:))

    YanıtlaSil