Seyahatname

11/30/2007

Simdi anladim ki seyahat yazilari doner donmez yazilmaliymis, uzerinden biraz zaman gecince olan biteni anlatmak cok zor geliyormus. Ara ara alisveris cilginligindan arta kalanlari yayinlarim artik. Zaten ne anlatacagimi dusununce de guldum kendime. Iki zenci ablanin beni bir magazada koseye sikistirip az kalsin ezdigini mi anlatayim yoksa kasalarda ki dehset kuyrugu gorunce elimde ki tum cicileri itinayla yerlerine geri koydugumu mu? Dusununce alisveristen cok cile cekmisim gibi geldi bir an:)

__________

Wet 'n Wild'i Migros' un ivir zivir reyonlarinda gormustum ilk kez. O zamandan beri ojelerini cok begenerek kullaniyorum. Gecenlerde CVS'te yeni oje renklerini ve tasarimini gorunce dayanamayip aldim. Kozmetik urunlerinin uzerinde bir isilti, pirilti olursa satislarda artiyor; bu cumleyi alir, evirir cevirir, tez konusu bile cikaririm, dogruluguna o derece inaniyorum yani :) Bu markada artik olayin mantigini kapmis, oje sisesinin tepesine parlak bir ta$, tamam. Hic bir ise yaramasa alir seyrederiz, oyle bayiliriz boyle seylere...


Bugun cuma, yani haftanin benim icin en guzel ve de ozel gunu. Simdi zaman dinlenme zamani...

not: Bu yaziyi yayinladiktan sonra ogrendim ki Isparta'da ucak kazasi olmus. Sozlerin bittigi yerdeyim... hepimizin basi sagolsun..

You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Evet tüm bayanlar gibi o taşın cazibesine kapılıp alırdım.:))

    YanıtlaSil
  2. Yazar cok tesekkurler...

    Selamlar Melek

    YanıtlaSil