Ucma denemeleri...

11/27/2007

Cumartesi gecesi donduk. Pazar gecesi de merdivenlerden yuvarlandim(sanirim 'uctum' daha yerinde bir tabir olur) Tum gunu temizlik, camasir, ortaligi toparlama vs gibi seylerle gecirdikten sonra biraz kendi islerime vakit ayirmak icin geceyi bilgisayar basinda gecirmaya karar verdim. Tabi sert bir kahveye ihtiyac vardi. Bu arada yanda ki odaya ugrayip fotograf makinasini da elime aldim ki buraya iki satir birseyler yazip yeni resimler ekleyeyim. Herneyse ben bir elimde makina, bir elimde bosalmis su bardagim merdivenlerden alt kata, yani mutfaga iniyorum. Son 3 basamaga kadar hersey guzel giderken birden ayagim kaydi ve ben sol ayagimi ucuncu basamak yerine 2. basamaga koydum ve olan oldu. Oradan kapi girisine kadar ucup sol ayagimin uzerine ters ini$ yaptim. Makina ve bardak havada ucarken ben bacaklarimin beynimden firladigini dusundum bir ara. Boyle bir aci olamaz. Aglamak istiyorum ama gozumden yas gelmiyor, sesim solugum kesildi. Neyse 2 dklik bir $okun ardindan ben inlemeye baslayinca Ozy uyanip yanima kostu. Sirk cambazlari gibi kafa-govde-kol-bacak dortlusunu birbirine karistirmis vaziyette yerde yatiyorum. Fhhh rezalet bir durumdu, simdi yap deseniz o $ekle girmem mumkun degil. Neyse ki kirik -cikik birsey yok, hafif kas zedelenmeleriyle atlattim olayi ama iki gundur ayagim sargida, uzerine de basamiyorum, kisaca hayatim felc olmus vaziyette. Sabirla agrilarimin dinmesini ve morluklarimin gecmesini bekliyorum ki insan icine cikabileyim.


Zaten birseyi cok istememek gerekiyormus. Bakiniz bu botlari black friday indiriminden felaket ucuz bir fiyata aldim. Maksat $u yagmurlu havalarda giymekti, simdi ne oldu, ben ayagimda ki bileklik ve sargilar yuzunden sadece terlik giyebiliyorum. Konuyla alakasiz ama hayatima giren herseye isim vermeye bayilan ben, bu botlara da gulucuk botlari adini koydum. Bir tek benmiyim acaba bu botlarin gulumsedigini dusunen? Gulumsuyor iste basbayagi.



Bu arada yazmazsam catlarim, LV yeni canta modelini piyasaya surmus. Su anda o kadar param olsa alir bu botlarla bayila bayila kullanirdim ama maalesef kumbaranin dibine vurmus durumdayim. Kahverenginin herseyle bu kadar guzel uyum saglayan bir renk oldugunu gec kesfettigim icin de hayret ediyorum kendime. Yakisiyor iste, ya-ki-$i-yor! Bu arada LV'nin monogram canvas'i ilk kez 1896 yilinda piyasaya surdugunu biliyormuydunuz? Ben tarihinin daha yeni oldugunu dusunuyordum, 111 yillik bir tasarimmi$. Neyse goren duyanda LV koleksiyonuna filan sahip oldugumu zanneder, guc bela alinmis bir tanecik cantam var, hepsi bu. Bu kadar reklamdan sonra su yukarida ki cantayi hediye etseler mesela, eheheee nasil fikir ama :))

Simdi benim yuz milyon tane hap icip, kremlerimi surup kendime gelmem gerekiyor. NY ve New Jersey havadisleri bir daha ki yaziya artik. Ufak bir ipucu vereyim, New Jersey'in en buyuk alisveris merkezi olan Jersey Gardens'a gittim cuma gunu, orada neler oldu az cok tahmin edebiliyorsunuz degil mi?

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok geçmiş olsun canım,yine de ucuz atlatmışsın çok şükür. Verilmiş sadakan varmış..
    Bu arada botlarını güle güle giy, çok şekerler ve gerçekten de gülümsüyorlar...

    YanıtlaSil
  2. selam banu
    bence sen sitedeki nazar boncugunu daha da buyuk boyuyla degiştir:)cok gecmiş olsun inşallah kısa surede iyileşir ayagın...cizmeler gercekten cok guzel zaten kırmızıya bayılırım:)gule gule kullan
    ozge

    YanıtlaSil
  3. aman diyim geçmiş olsun canım allah korumuş:))
    çok şirinmişler ama kış ıuzun daha iyileşince giyersin:)

    YanıtlaSil
  4. Canım çok çok geçmiş olsun:((Ucuz atlaşmışsın...Nazar mı ne?
    Sen bi iyleş.Ayağında daha da gülümseyecek o botlar...Neyse sana reiki yolluyorum.Umarım iyi gelir:))

    YanıtlaSil
  5. Ben de iki hafta once kaynamis su doktum belime,2. derece yaniklarim olsu:( ben de habire krem suruyorum simdi, umarim cok iz kalmaz

    Tekrar gecmis olsun canim

    YanıtlaSil
  6. Cok gecmis olsun. :/

    YanıtlaSil
  7. Bencede bu botlar gülümsüyor.
    Hoşgeldin ve kocaman geçmiş olsun diyorum.
    Bu ara bende de kırmızı hastalığı var, en son aldığım kırmızı çantanın 1 ayda canını çıkardım.

    YanıtlaSil
  8. Banucum çok geçmiş olsun! Umarım daha iyisindir. Çizmeler çok güzel gerçekten! Alışveriş fotolarını bekliyoruum:)

    Sebla.

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun öncelikle,yağmur botlarına bayıldım hakikaten gülümsüyorlar :))

    YanıtlaSil
  10. Çok çok çok geçmiş olsun Banu. O çizmelerden ben de istiyordum ama araya hep başka bir şeyler girdi. İyileş giyersin yine :)

    YanıtlaSil
  11. gecmiş olsun güzelim:(
    ben Jersey Garden'da Nike Outlet Mağazasından çıkamıyorum bir türlü.. 19.90'a alınmış harika sneekerlarım ve birbririnden şeker capri eşofmanlarım var oradan. ay bu yıl gidemedim içimde kaldı! bir de Nine West tabiki.. oradan da buradakinin en az 3 de 1 fiyatına aldığım ayakkabılarımı da unutmama lazım. sen ne aldın çabuk yaz:)

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle geçmiş olsun! Hikayeye bakılırsa çok fena bir düşüş olmuş, ucuz atlatmana sevindim!

    Şimdii ben o botlara bayılıyorum Banu. Hatta yazmıştım; pembe üzerine puantiyeli istiyorum ama burada ne black friday var, ne de nine west'te renkli modelleri :( İnternetten ısmarlamayı düşünüyorum şu an..

    Hımm bir de sanki LV ile ilgili bir dokundurma mı hissettim nedir? :) Zevk işi bunlar. Ben bir çanta ve ayakkabı delisi olarak bir türlü sevemedim bu LV'leri. Belki de Türkiye'de herrryerde ve herkesde olmasındandır. Belirteyim dedim.

    Tekrar geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
  13. Canim hem hosgeldin, hemde gecmis olsun. Sende Rail gibi kendini sakatlamayi ba$arabilenlerdensin.. ;)
    Plastik botlarin cok guzelmis, ama bir tavsiyede bulunacagim, bu tarz plastik botlari uzun sure giymememen cunku ayak kesinlikle nefes almiyor, uzun sure kullanilmamasini oneriyorlar genelde ve icine fazla corap giyerek giyme, hava girmeli mutlaka usten..bende baliga gitmek icin almistim..;)
    Sen iyilesmeye bak, daha sonra yazarsin bize maceralarini.. ;)

    YanıtlaSil
  14. Canım çok geçmiş olsun. Nazar değmiş sana. Ben çok korkarım kırıktan çıkıktan, ucuz atlatmışsın.
    Botlar şahane. Bende haftasonu bol bol inceledim ama istediğim desende bulamadım. İi günlerde kullan.
    Kim ne derse desin eminim her kadın bir LV sahibi olmak ister.
    1000 yıl geçse de akıllardan çıkmayacaktır.
    Öpüyorum cnm

    YanıtlaSil
  15. gecmis olsun Banu'cum. Kirik cikik olmadigina sevindim.

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun,
    bu arada çizmeler harikaaa...

    YanıtlaSil
  17. geçmişler olsun banucum..valla ucuz atlatmışsın...benim de bol bol uçma denemelerim var...ama herseferinde bende yıldızı bol hülyalara daldım hep :)
    botlar süper güle güle iyi günlerde giy...ben 3 ay öncesinden bi tane beğendim...ama bir türlü alamadım her nedense...hep bir iş çıktı...
    çok öperim...
    lulu,parise selamlar
    nurdan

    YanıtlaSil
  18. aaa cok gecmis olsun Banucum. Cizmelerin cok sirin:) Gule gule kullan. Ayagin iyilesince giyersin insallah:)

    YanıtlaSil
  19. banu çok ama çok geçmiş olsun, Alllah korumuş...

    bu arada botlara bayılllldıııııımmmmm

    YanıtlaSil
  20. Zilsizzarife; bende bayildim ama hala giyemedim :)

    Senabera; Tesekkur ederim, cidden ucuz atlattim bu du$usu :)

    Ozge; o nazar boncugu bulabildigim en buyuk boydu :) bir ise yariyor mu bilmiyorum ama:)

    Nagisim; tesekkurler! evet ki$ uzun ama ben sabirsizim:)

    Enerji; tesekkur ederim, reikileri kaptim ve daha iyiyim simdi:)

    Yasemin_NY;sana da cok gecmis olsun Yasemin, yanik cok kotu birsey, umarim en kisa zamanda daha iyi olursun.

    MZ; tesekkurler

    Loungetime; oyle kirmizi cicili cantalar alinca bloga resmini eklemen gerekir ki biz de biraz feyz alalim guzelim:)

    Kirpikteki Gozyasi; tesekkur ederim. Ilhamin gelmesini bekliyorum cicileri eklemek icin:)

    Lacin; cok tesekkur ederim. Demek ki bir tek ben degilim botlarin gulumsedigini dusunen:)

    Asli; bu botlari ben de uzun zamandir istiyordum ve cok ucuza bulunca kacirmadim. Buranin en kotu yani bu sanirim, fiyatlar o kadar ucuzluyor ki almamak imkansizlasiyor:)

    Dilayra; canim cok tesekkur ederim. Nike outlet'ten en cok faydalanan Ozy oldu, bu da tabi benim isime yaradi, o orada oyalanirken ben Mall'in altini ustune getirdim. Cok guzel ciciler aldim, cookkk:)

    Ayse; tesekkur ederim. O botlari istedigini okumustum, umarim o pembe puantiyelerden bulursun. Internetten siparis edersen numaralara dikkat et cunku ben normalde 7 giymeme ragmen 6 numara hafif bol bile geldi. Bu arada bir LV canta alip sana hediye edesim var $u anda, cok tatlisin:)

    Merail; canim bu daha ne ki? Benim surekli bir yerlerim morluklar icindedir, en genis alanlarda bile en sivri yerleri, koseleri bulup carpmayi basarabilirim yani, o derece sakarim:)

    Nuray; ben ilk dustugumde ayak bilegim kirildi zannettim zaten, boyle bir agri ve aci olamaz, nefesim kesildi yaa...neyse ki birsey olmadi bu sefer.

    Arimaya; cok tesekkur ederim, cok sukur hafif morluklar ve burkulmayla atlattim bu sakarligi:)

    Tarzum; cok tesekkur ederim.

    Nurdan; sen de benimgibi sakarlar tayfasindansin desene :) o begendigin ayakkabilari al mutlaka, vitrinde duracaginda dolabinda dursun:) nasil mantik ama:)

    Anne ve bebisi; tesekkurler Esra'cim. Ben daha iyiyim ama bu seferde havalar guzellesti. Sanssizligin bu kadari:)

    Pirik; tesekkur ederim. Senin blog yazmayi biraktigini dusunmustum, cok sevindim burada oldugunu gorunce, simdi kacirdiklarimi okumam gerek:)

    YanıtlaSil
  21. cok gecmi$ olsun ne zaman oLdu ya.. aciL $ifalar diLiorum, $imdi iyisin dimii? Aman dikkat, bilek zedelenmeleri insani cok kotu yapio. Bol bol dinlenmen ve ustune pek baSmaman lazim, ablamdan biliorum. O du$me konusunda pek bi becerikLidir de.. :)

    ~Serra

    YanıtlaSil