2008'e girerken...dumanli/golgeli goz makyaji, yilbasi gecesi hazirliklari ve daha bir suru $ey...

12/30/2007



Eger yilbasi gecesini disarida eglenerek gecirmeyi planliyorsaniz;

1- Son dakika suprizleri yasamamak icin elinizin altinda olmasi gereken tum bakim-makyaj-vs malzemeleri bir gun onceden hazirlamakta fayda var.
2- O gece kameraya bembeyaz dislerle gulumsemek icin dis beyazlaticisi olmazsa olmaz.
3- Eger sizinde benim gibi kis aylarinda surekli ucuklayan ve kuruyan dudaklariniz varsa onleminizi simdiden alin. Sally Hansen'in urunleri guzel ancak ucuk icin bir numarali yardimcim merhemler...
4- Burun ve cene bolgesinde ki siyah noktalarinizdan temizleyici bantlarla kurtulun. Ozellikle du$tan sonra uygulandiginda daha etkili oluyorlar.
5- Eger cildiniz cok beyaz degilse hafif renk vermek icin bir gece onceden yuz ve boyun bolgenize bronzlastirici bir krem uygulayabilirsiniz. Cildiniz cok beyazsa sakin denemeyin yoksa turuncu bir portakal olursunuz.
6- Straplez bir elbise giyecekseniz dekolte bolgesi ve kollara parlatici-simli losyonlardan surmek ho$ olabilir.

***********

Bu sene yillar sonra ilk defa yeni yili disarida eglenerek karsilayacagiz. Benim gibi ev ku$u bir ki$ilik icin buyuk ilerleme :) O gece giyecegim cicileri resimlere ekledim, belki fikir verir sizlere. Ozellikle o tullu etegimi cok seviyorum, astari ve kemer kismi saten, kosesinde de kucuk bir kurdelasi var. Omuzlarima almak icin kullanacagim $ali ise Ozy'nin annesi ormustu, bir de dusunup onune siyah cicekli bir igne takmi$, cok $eker :)

Uzun zaman once
golgeli goz makyajini nasil yaptigimi anlatacagima dair soz vermistim. Hatta bunun icin gecenlerde yaptigim yesil goz makyajimin fotografini bile cektim.(bkz en kosede ki resim :) Ancak boyle tek resim koymakla herseyi tek tek anlatmak arasinda cok fark var. Bir de uzerine 'makyaj nasil yapilir' temali videolar cogalmaya baslayinca acikcasi onlardan birini eklemek daha cazip geldi. (Hadi buna tek tek anlatmaya usendim diyelim:)

Youtube'de videolarini cok severek izledigim bir bayanin dumanli goz makyajini uygulamali bir sekilde anlatisini ekliyorum. Yaklasik 100'un uzerinde benzer videosu var. Eger kullandigi urunleri almak isterseniz kendisi ayni zamanda Ebay'de MAC'in urunlerini satiyor, yurt di$ina da gonderim yapiyor. Aksani $irin mi $irin. Bazen videolarini sirf onun konusmasini dinlemek icin izliyorum :)

Bu sene icin tum guzel dileklerim sizinle..

Mutlu Yillar!!!


You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bilglerini bizimle paylaştıgın için tesekkurler fakat bi sorum olacak...videoyu izledim ama bayanın ikinci kullandıı şeyi anlamadım yani aplikator mu fırça mı ne o? ve amacı ne :) bilgilendirirsen çok mutlu olurum tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. cok uyumlu olmus kiyafetlerin ... iyi eglenceler dilerim.. Ben bu sene evdeyim :( .. artik seneye acisini cikaririm insallah..

    Ben suana kadar black fridayde hic dogru duzgun bise bulamadim.. En guzel ucuzluk Christmas ve yilbasindan sonra..

    Golgeli makyaji bende deniyecegim, siyah ve gri tonlarda bakalim nasil olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Kıyafetlerin çok şık gözlerin (maşallah) çok güzel :) inşallah çok güzel bir gece geçirirsiniz :)

    Nice mutlu yıllar dilerim canımcım.

    YanıtlaSil
  4. Banu kayınvaliden ne zarif ve zevkli bi kadınmış ayol.

    Benimki bana pazardan şaban donu ve bolca çorap alır hep :/

    Gerçi bende gitgide ona benzemeye başladım,önüme gelen herkese çorap alıyorum,fena da olmuyor ha.Çorap her şartta giyiliyor,beğenilmeme,bedene gelmeme şansı da yok:)

    Değiştokuş yapsakkkk kayınvalideleri.
    Hadi be Banu kırma beni,bak doom günü çocuuyum ben hem.
    Bi hediye vereceksen ver şu kayınvalideni ,al benim kaynanayı,o şalı kaç kere takacaksın ki hem hııh.Oysa çorap mis gibi.Şaban donu ise gstring gibi poponun arasına girip seni rahatsız etmez cillop gibi ha Banu
    ehiiiiii ;P

    Ya bi de gölgeli makyaj yapınca ben korku filmleri başrol oyuncusu gibi oluyorum ,neden???

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yeni yıllar Banu'cuğum, İyi eğlenmeni diliyorum. Seçimlerine bakılırsa şık olacağında belli. Bu videoları takip etmek lazım.

    YanıtlaSil
  6. Kıyafetlere bayıldım, şal çok cici. Güzel günlerde giy Banucum.

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yıllar Banu!

    Video süper! Zaten youtube benim gibi makyaj yapmayı beceremeyen ve bilmeyen kızlar için bir cennet :P

    YanıtlaSil
  8. Kıyafetler çok şık eteğine bende bayıldım.Umarım o gecede çok eğlenmişsinizdir.Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  9. Ola laa; ikinci kullandigi sey firca(ama kucuk basli) ama onun yerine aplikatorde kullanabilirsin. Ben firca kullanmayi cok sevmiyorum, aplikatorle daha rahat ediyorum. Alisma meselesi bu biraz sanirim.

    Arimayasilgisi; denedin mi dumanli goz makyajini, merak ettim:)

    Nes; canim seninde yeni yilin kutlu olsun.

    Biyonik Kedi; ilahi cok guldurdun beni yine:) Kayinvalidemi veremem valla, cok kiymetlidir:) ama sallarimi paylasirim seninle:) Golgeli makyaja gelince, far renklerini secmeden once elinin uzerine kullanmak istedigin renkleri sirayla sur, eger guzel ve uyumlu gozukuyorsa yuzune de yakisacaktir. Bir de far surmeden once goz alti kapatici suruyormusun?

    Loungetime; canim sana da mutlu yillar. Cok guzel videolar kesfettim, yakinda hepsini paylasacagim.

    Canan; canim tesekkur ederim.

    Pustuklu Mama; dedigin gibi hatunlarda ne marifetler var degil mi? bir-iki makyaj hilesi ogrensek kardir:)

    Zarife; eglendik guzelim de ben yine de evde oturup kuruyemis yiyip sohbet etmeyi tercih ederdim sanki. Yaslaniyorum :)

    Hepinize mutlu yillar!!

    YanıtlaSil