Dünyanın en kolay örülen atkısı :)

12/14/2007


Bu sene her zamankinden farkli yeni yil hediyeleri vermek istedim dostlarima. Ellerimle hazirladigim, emek verdigim birsey olmaliydi. Ilk once etaminden kucuk tablolar yapmayi dusundum ama cok arkadas ve az zaman zaman vardi, yetistirmem mumkun degildi. Neden sonra atki ormek geldi aklima. Once ipleri sectim, sonra da 6.5 numara kalin bir tig. Bildigim tek sey zincir cekmek oldugu icin cok cabuk orulen, basit ama bir o kadar da kullanisli bir atki cikti ortaya. Ilk denemem sekilde goruldugu gibidir. Bir gece de bitti ve sadece kucuk bir yumak harcadim ormek icin. Soyle denemek icin boynuma doladim az once, acik kahverengi montumu da giydim uzerime. Ikisinin uyumu o kadar hosuma gitti ki bu atkiyi kendime saklamaya karar verdim. Bu montum ve mavi jeanlerle kombinleyebilirim. Cok ac gozluyum ben :) Daha orulecek bir suru atki var, bir de rengarenk yunlerim...

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bayildim atkina, bence de bunu kendine sakla, verme kimseye :)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel olmus ellerine saglik.. keske bende bilsem atki ormeyi.. degisik degisik orerdim kendime..

    YanıtlaSil