Elmadanlık - Derya Baykal

12/23/2007


2-3 guc gece once oylesine otururken uzun zamandir ihmal ettigim ivir-zivir cantam ve icindekiler geldi aklima.(bu canta tekrar degerlendirilmek uzere saklanan gercek ivir zivirlarla dolu:) Kutu-paket kagidi vs gibi seyleri atamama gibi bir takintim oldugu icin onlardan bol miktarda vardi, bir de gecenlerde aldigim ve ne yapmak istedigime bir turlu karar veremedigim rengarenk keceler. Once kutulardan birini secip resimde goruldugu gibi keceyle kapladim, koselere de slikon tabancasiyla dugmeler yapistirip, tam ortasina da tahtadan yapilmis bir cicegi yerlestirdim. Henuz nasil kullanmak istedigime karar veremedigim icin simdilik kutunun icinde kurutulmus cicekler, bir kac kokulu obje ve midyeler var.

Laf aramizda bazen Derya Baykal'da ki elmadanlik(elmalar icin dantelden orulen kilif oluyormus) orme potansiyelini kendimde de goruyor ve korkuyorum... Mesela bu kutuyu mutfagimda elma sepeti olarak kullansam... olmaz mi? :)

Sevgiler...

B.


You Might Also Like

2 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Yeteneklisin ve yaratıcısın bence.Olur tabi neden olmasın?

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkurler, utanirim ben simdi:) keske daha cok zamanim olsa da hep boyle seylerle ugrassam...

    YanıtlaSil