Erkek modasi ve "BotanIzol"

12/27/2007


Aman Allah'im!!! Meger erkeklerinde renkli ve bakimli bir dunyasi olabiliyormus. Baska ornekleri var mi bilmiyorum ama ilk defa Turkce hazirlanmis bir blogda, erkek modasindan, erkeklere ozel cilt - sac - vucut bakimindan, son cikan urunlerden ve a$ktan bahsediliyor. Bitti mi ? Hayir!!! Bir de uzerine $oyle guzel bir mesaj vermi$ erkeklere - okudugumda mest oldum. Bakiniz ne diyor;

"Unutmayın

Eşinizin doğum gününü asla unutmayınız. Eşinizin doğum gününü unutmanız, öyle araba taksitini ödemeyi unutmanıza benzemez.. İllâ ki hediye almanız gerekmiyor! Ona söyleyeceğiniz birkaç güzel söz, yanağına konduracağınız bir öpücük, onu çok mutlu edecektir."

Ba$ligi tiklayarak veya buradan siteye ulasabilirsiniz.

(*)Yanda ki resim Botanizol sitesinden alinmistir.
_____________________________________

Az once farkettim ki $u anda 100. yazimi yaziyorum. Beni okudugunuz, yeri geldiginde desteklediginiz, yeri geldiginde elestirdiginiz, fikirlerinizi paylastiginiz, benimle mutlu olup zor zamanlarimda guzel sozlerinizle destek verdiginiz ve en onemlisi bana kendimi iyi hissettirdiginiz icin cok tesekkur ederim. Her ne kadar yabanci bloggerlarin birbirleriyle olan iliskilerini takdir etsekte bizde ki bu samimiyet ve ictenlik hic bir yerde-hic bir dilde yok... Siz olmasaydaniz yazmak bu kadar zevkli olmazdi... Iyi ki varsiniz...

Sevgilerimle...

Banu

Not: Ne$e kuplerim Lulu ve Paris'in gunluk yasantisindan bir kesit--Evet, Paris surekli pis planlar pesinde :)) Lulu'yu icten ice cok sevdigini biliyorum ama maalesef kiskancliga care yok... $irinelerim benim :)


You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Nice 100 lere, renkli dünyanı paylaşabilmek gerçekten çok güzel Banucum.

    YanıtlaSil
  2. Banucum 100. yazı hayırlı olsun diyelim bizde o zaman.
    Önerdiğin sitede dediğin kadar var gerçektende.Bu arada mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  3. 100 yazın ve yeni yılın kutlu olsun Banuşum.
    Hep yaz ve bizi hem sayfanın hem içinin hem kedilerinin hem de kendinin "güzelliğinden"mahrum etme:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. aman tanrım inanamıorum...sen bi ara çekip gitmiştin...sonra şifreli olarak açmıştın blogunu...ve şimdi zort diye yine yeni yeniden burdasın...çok şey kaçırmışım belli..yıllar önce kaybettiğim ablama kavuşmuş gibiyim yuppiiii:)

    YanıtlaSil
  5. Benden de aynı dilekler sana...

    YanıtlaSil
  6. Canan; canim asil sizin gibi arkadaslara sahip olmak guzel...

    Zarife; sana da mutlu seneler canim:)

    Biyo; cok utandim ben simdi, simardim hatta :)

    Ola Laaa; ne mutlu bana o zaman:)

    Dilek; hatta nice 1000'lere ;)

    Recephilmi; tesekkurler.

    YanıtlaSil
  7. blog'umu tanıttığınızı bugün gördüm blogunuzda yer verdiğiniz için teşekkür ederim.İyi çalışmalar

    YanıtlaSil