İstediğimde Yemek Yapabiliyorum!

12/22/2007


Turkiye'ye bayram gelmis...
Buraya da ugradi bu aksam...
Soframizi dostlarimizla paylastik...
Zaten bayramlar paylasim demek degil miydi?
Yemek davetinin ve bu ozel gunun serefine baklava bile yaptim..
Sevgili Binnur sagolsun, onun tarifleri de olmasa su anda "canim baklava cekiyor" konulu bir yazi yaziyor da olabilirdim...
Ayrica $u menude ki tum yemekler oradan secildi, test edildi, onaylandi...
Kirmizi mercimek corbasi, Izmir kofte, nohutlu-tel sehriyeli pirinc pilavi, kabak graten, ve ispanakli- feta peynirli muska boregi...







Umarim oralarda bayraminiz cok guzel geciyordur... Ve yine umarim siz bu satirlari okudugunuzda ben o kalan baklavalari yemeden uyumayi basarmis olurum :)

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ellerine sağlık...çok lezzetli ve iştah açıcı görünüyorlar...iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  2. Pirik'cim cok tesekkur ederim, umarim seninde bayramin en az benim ki kadar keyifli gecmistir. sevgiler.. b.

    YanıtlaSil
  3. Banu=Marifetli kız
    Ellerine sağlık çok da güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler Ilkay'cim :) begenmene cok sevindim ..

    YanıtlaSil