Kabuki Fırça ve Mineral Pudra

4/17/2014


2-3 hafta once siyah göz kalemimi kaybettim, nasil uzuldum anlatamam. Gunlerce tum kozmetik standlarini gezip aynisindan aradim ama bulamadim. O kalemi Ozy'nin ablasinin makyaj cantasindan yurutmustum uzun zaman once, haliyle surekli kullanilmaktan uzerinde ki marka da silinmis. Yuzsuzluk yapip arayip soracagim artik nereden aldigini, ya da 2-3 tane gondermesini isteyecegim cunku makyaj cekmecemde kullanamadigim ufak capli bir siyah goz kalemi koleksiyonu olustu, hic birisi yumusak uclu degil, resmen kara kalem gibi.. Bu kadar zor mu yani soyle yumusak uclu bir goz kalemi uretmek, hmm?

Herneyse daha once bahsetmistim Ebay'den kabuki firca siparis ettim diye. Iste o kabuki geldi ve ben neredeyse eskittim bile, o kadar memnun kaldim ki buyuk boyunu da aldim. Fondoten hic kullanmiyorum, en buyuk zevkim ise bu fircalari yuzumde gezdirmek. Sanki benim Zuzularin kuyruklari suratimda dolaniyor gibi, nasil hos, nasil guzel bir duygudur bu yaa.. Allah'im sana sukurler olsun ki beni kadin olarak yaratmişsin :))

Bir de mineral pudra kismi var olayin. Ben bu ivir zivirlarin ciltteki kusurlari bu kadar guzel kapattigini tahmin etmiyordum acikcasi. Cok hafif bir dokusu oldugu icin 2 saatte cildimden ucup gider diye dusunuyordum. Faydalarini anlatmayacagim cunku google'da mineral make up diye aratirsaniz 367,000 sonuc cikiyor. Tek soyleyebilecegim işe yariyor, yani tum anlatilanlar gercekmis.

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu'cum bende denemek istemiyordum 'ivir zivirlari' ama bende deniyecegim bu gidisle -- bu kadar ovgu olduguna gore isin bir puf noktasi var demekki:)

    Goz kalemi hakkinda bende ayni sorunu yasiyordum, ve cok memnun kaldigim tek marka yumusacik ve kaymak gibi bir sonuc veriyor:

    Link burda canim:
    http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P56603&shouldPaginate=true&categoryId=1958

    YanıtlaSil
  2. banucum bende kullanıyorum ve cok memnunum...bende kullanmadan once inanmamıstım ama super kapatıyor..farları ve allıkları da cok guzel..ozellikle altın rengi bi farı var pırıl pırıl gece makyajı için ideal...
    ozge

    YanıtlaSil
  3. Bende kullanıyorum, Amerikadan gelen arkadaşıma ısmarmamış ve set olarak almıştım. Farlarından da memnunum:)
    http://www.qumania.com/

    YanıtlaSil
  4. Banucum istediğin göz kalemi olsun. Uzun uğraşlar sonunda bende tam da senin istediğin gibi bir kalem buldum. Bulur bulmazda 3 rengini birden aldım. Kahve ( kızıla dönen renklerden nefret ederimde ), acı kahve ( buğulu gözler için ) ve siyah ( daha sert bakışlar için ). Markası Cecile. Pek bilinen bir marka değil belki ama inanılmaz güzel. Yumuşacık. Dağılmıyor , akmıyor, ve ben bile kolayca sürebiliyorum.
    Bugün hemen sanada alıp adresine gönderiyorum. İyi ki paketini kargoya vermemişim.
    Pudra konusuna gelince, yaklaşık 3 yıl önce pudramı hala kullandığımı söylediğimde herkes neeeee çoktan bozulmuştur o değiştir der demez bir kenara atılacaklar arasına attım.
    Alınacaka bir şey daha çıktı :(

    YanıtlaSil
  5. mineral makyaj hakikaten guzel, yokmus gibi hissediyorsun. hele ki yagli ciltlere birebir. ben kisin hic kullanamiyorum maalesef :(
    zaten cildim kuruyor, likit surdugum seyler bile bikac saat sonra pullanma yapabiliyor.(bu arada kabukhi firca turkiye de cok pahali, ben de ebay den getirtmistim ucte bir fiyatina)
    *LaCheen*

    YanıtlaSil
  6. chaneL`inki iyi die biLiorum, bi dene iStersen.. bare mineraLs hastasi oLarak katiLiorum sana, bu mineral olaylari bize cok yaradi.
    He bu arada burda 15 cm kar yagdi, hatta eridi biLe. :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  7. Banu'cum
    Bir sorum var. Ben cok fazla makyaj yapmiyorum, yaptigimda da biraz allik ve goz kalemi, cok nadir onemli olaylarda far suruyorum. Senin bu notunu okluduktan sonra hadi bir deneyeyim dedim. Cildim karma, T bolumu yaglanan tip. Dun Sephora'da bare mineral pudrayi, renksiz olani denedim.Ama ne biliyim pek hosuma gitmedi sanki, yuzum de yapay bir kat vardi sanki ve almadim. Ama bazen de gerekir mi acaba alsam mi diye dusundum. Yanimda da biri yoktu ki fikrini alayim. Sence? Yani siz yuzunuze surdugunuzde dogal mi duruyor, yani yuzunde bir kat varmis gibi gelmiyor mu?

    Simdiden sagol canim

    YanıtlaSil
  8. Ecem; hemen bakiyorum o goz kalemine, cok tesekkurler.

    Ozge; farlarini hic denemedim, onlardan da almak lazim o zaman:)

    Bluepixie; burada fiyatlar Turkiye'ye oranla cok daha ucuz, en iyisini yapmissin.

    Nuray'canim cok mahcup oldum bak simdi niye zahmet ediyorsun boyle guzelim. Pudranin omru cidden gecmis, aman sakin kullanma, bu mineral pudralar harika, eminim bayilacaksin:)

    Lacheen; benim cildimde ayni senin gibi cok kuru. Hic kakao yagi kullanmayi denedin mi? Ben cok kurudugu zamanlarda Palmers'in kakao yagini surup onun uzerine makyajimi yapiyorum, hic pullanma yapmiyor o zaman cildim, kesinlikle tavsiye ederim.

    Serra; chanel'inkini duymamistim hic, hmm bak simdi aklima soktun:)

    Yasemin_NY; yasemin'cim acaba kabuki fircalarla mi surdun yoksa normal bir firca mi kullandin, ikisi arasinda cok fark oluyor. Onun disinda surunce hafif bir tabaka olustugu kesin ama senin dedigin gibi yapay durmamasi lazim, fircada ki fazlaligi mutlaka almak lazim bir de.O pudranin uzerine allik surunce daha hos duruyor, istersen kucuk deneme boylarindan al bir tane denemek icin, gor bak pisman olmayacaksin:)

    YanıtlaSil
  9. MERHABALAR BU MİNERAL PUDRAYI EBAYDAN SİPARİŞ ETTİK DEMİŞSİNİZ AMA ORASI BANA KARIŞIK GELDİ VE İNGİLİZCE NASIL ALABİLİRİM.YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ.

    YanıtlaSil
  10. İnsanlara özellikle de biz hanımlara iyi örnekler sunduğunuz için teşekkür ederim. Devamını diliyorum.

    YanıtlaSil