kisa kisa...

12/03/2007

My creation

{1} Lise yillarindan beri gorustugum-biricik arkadasim Evrim'in hamile oldugunu ogrendigimden beri surekli bebek kiyafetleri, oyuncaklar aliyor ve bebek suslemeleriyle dolu kartlar yapiyorum. Ileride bir gun bu kartlari okudugunda henuz dogmadan once sevilmeye baslandigini ve guzeller guzeli annesine cok deger verdigimi bilmesini istiyorum...

{2}Bu botlari henuz giyemedim, hayir Alaska'da filan yasamiyorum, almis bulunduk bir kere ama bu sene ne kar yagiyor ne de hava u$utuyor. Sanirim bu kadar cok alisveris yaptigim icin cezalandiriliyorum! Aldigim hic birseyi kullanamaz oldum!

{3}Paris'le Lulu hanim bu yer minderlerininin uzerinde birbirlerine sokulup uyumaya basladi! Sanirim aralari iyiye gidiyor. Ah bir de Lulu bu kadar canavar olmasa, ahhh...(bir de Lulu'nun basparmagina bakarmisiniz, evet kocaman parmaklari var benim minik canavarimin:)

{4}Evet canim o koltukta senin, hersey senin... :) Biz yerde otururuz sen zahmet etme!

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Öncelikle çok incesin.Arkadaşın için bunu düşünmen süper:))
    Botların her eve lazım bence.Zamanı gelince giyersin.Bulunsun.Kenarda,köşede:))
    Paris&lulu rahatına pek düşkünler anlaşılan:))

    YanıtlaSil
  2. Güzelim darısı tüm isteyenlerin başına inşaallah. Benimde çanlarım çalmaya başladı. Ben şimdilik duymamazlıktan geliyorum.
    Botlar şahane. Tam benlik. Benimde ona çok benzeyen botlarım var. Ben İzmir gibi bir yerde bile kimselere aldırmadan giyebiliyorum.
    hava güneşli olsa bile ayaklarım çok üşüdüğü için giyiyorum bende.
    Senin bebişler kocaman olmuş görmeyeli.

    YanıtlaSil
  3. merhaba.ben enerjinin ablasıyım.siteniz çok güzel ve çok renkli...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir histir o ilk bebeğin geliş heyecanı. Çok düşünceli bir arkadaşsın Banu.
    Umarım burdan senin o heyecanını da paylaşırız.

    YanıtlaSil
  5. Yakın bi arkadaşın hamile olduğunu öğrenmek süper bişi olsa gerek heyecan vs:)
    banuuu.. Pitsy bize geldikten sona kedinin nası bijii olduğunu anlamaya başladım yeni yeni.. 10 sene köpekle yaşadıktan soona kedi başka bişi gibi gelio bana:)

    YanıtlaSil
  6. yaaa al bendende o kadar, ben yağmuru geçtim, karı bekliyorum ama cık yağmıyor, hayır Aralık geldi, bi ağız tadıyla çizme cicileri giyemedik, bak yılbaşı da yaklaşıyor zaten, karsız olur mu hiç, cık cık cık..

    YanıtlaSil
  7. Enerji; Paris'le Lulu oyledirler, tam bir keyif canavari onlar.

    Nuray; senin pembis botlarina da bayildim, cok harikalar...

    Gelinlikevi; tesekkurler.

    Loungetime; insallah canim, o gunleri de gorecegiz insallah:)

    ccc; pitsy'nin resimlerii gordum, ne kadar seker yavrum benim yaa, kopekleride cok seviyorum ama kedilerin yumoslugu bir baska oluyor :)

    Princess; bende ayni seyi dusunuyorum, kar olmadan yilbasi olur mu? :)

    YanıtlaSil