''Köle Isaura''

12/11/2007

Bugun uyandigimda saat tam 3:30'tu. Perdeler kapali oldugu icin ilk once gece oldugunu dusundum. Uyku sersemligiyle yatagimda dogrulup soyle bir etrafa bakinca anladim ki neredeyse aksam olmak uzere.. Aman Allah'im... Gunlerdir suren stresli yasamim nihayet dun aksam son bulunca vucudumda bu kadar kotu kullanilmaktan bikmis olacak ki kendini direk uykuya programlamis... Evet ben gunlerdir komada yasiyordum, dun aksam hersey sona erdi, teslim edilmesi gerekenler yetistirildi vs. vs... Tabi benim bu hizlandirilmis programim evimizin genel temizlik ve duzeninden sorumlu kisisi olarak hayatimizin her alanini dogru orantida etkiledi. Evimiz su anda tam bir bekar evi. Ne eksik ne fazla, hic abarti yok, tam bir bekar evi. Arkadan toplayan bir Banu olmadigi icin hersey ortalikta, uyandigimdan beri ayagima takilip duran kedi oyuncaklari da cabasi... Yasantimizinda bekar-ogrenci yasantisina donustugu kesin. Gunlerdir cin yemegi ve pizzalarla gecistiriyoruz ogunleri. Hatta su anda dun geceden kalan son iki pizza dilimini kemiriyorum kahvalti yerine(gerci aksam yemegi de diyebiliriz bu saatte) Mutfak biraz sonra ayaklanip greve gidecek sanirim cunku tezgah yiginla bulasik dolu, uzerine bir bardak dahi koyacak yer kalmadi, daginiklik o kadar feci durumda yani. Birisinin (ki o ben oluyorum) makinada ki temizleri cikarip yerine kirli bulasiklari yerlestirmesi gerekiyor... Bir de temizlemem gereken iki banyo var ki su anda dusunmek bile istemiyorum, imdattttttt!!!!!!! Gerci her ne kadar Ozy bana yardim etmeye calissa da o da kendi capinda oluyor :) Anladiniz degil mi? :)) Kendimi kole Isaura gibi ezik hissediyorum, kariyer filanda hikayeymis onu da anlamis bulunduk vesileyle :)))



You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Canım ya, yakın olsaydı yardıma geleyim diyecektim. OLsun sen halledersin. Benim tanıdığım Banu halleder.

    Not:Erkeklerden gelecek yardımın ne denli olduğunu iyi biliyorum. Ama fayda faydadır.

    YanıtlaSil
  2. offf yazık sana...hepimiz zaman zaman aynı filmin başrol oyuncusu oluyoruz

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin.Planlı olursan çabuk biter.Ta bi paris ve lulu planını bozmazsa.Bizde bozan var.O yüzden ben hep kendimi köle ısaura gibi hissediyom:((

    YanıtlaSil
  4. köle isaura bızım yasdakılerın hatırladıgı dızı :) yaslandık mı ne banucum ya?

    YanıtlaSil
  5. Loungetime; hallettim sayilir canim cok sagol, sizlanma donemindeydim sanirim o aralar:)

    Pirik; ne guzel demissin, aynen oyle oluyor maalesef:)

    Enerji; bu sefer Reiki gondermemissin, reiki isterim ben:)

    Aqua; yaslanma degilde olgunlasma desek :)

    YanıtlaSil
  6. Reiki gönderemedim.Çünkü;vücudum kırık bugünlerde.Nezleyim.Sana olumsuzluk yollamak istemedim.İlk fırsatta yolluyacağım.Merak etme.Sevgiler:))

    YanıtlaSil