Let it snow...

12/06/2007


Dun gece kucuk yegenimin en buyuk kahramani Spiderman'in 3. filmini izlemek ugruna sabahladim. Film konusunun ve karakterlerin tum sacmaliklarina ragmen uykusuzluk agir basinca da kapatamadim bir turlu. Bu aralar stres kaynakli uykusuzluk sorunlarim var, kimi gunler 2-3 saat dinlenmeyle okula gittigim oluyor haliyle de tum gun boyunca yorgunluk, halsizlik cabasi. Ama bugunumu gayet zinde ve neseli gecirmeme sebep olan bir mucize oldu bu sabah. Nihayet bu ki$in ilk kari kasabamiza da ugradi...

Ben kar'a mucize diyorum. Su minik buz kristallerinin guzelligine bakipta onlara mucize dememek mumkun mu?(resimleri bu sabah evin hem on hem de arka tarafa bakan pencerelerinden cektim)

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Yaaa ne güzel. Her kış içim eriyerek izliyorum kar haberlerini. Kimilerimize çile getirirken kimimize mutluluk getiriyor. Nerden baktığımıza bağlı tabi.
    Senin pencerenden ise mucize görünüyor. Allah'ın varlığını inkar edene şaşmak lazım.
    Başka kim böylesine kusursuz bir şey yapabilir.

    YanıtlaSil
  2. Anılda spiderman hastası bu arada...
    Stres yapma!sakin olmaya çalış...Sakin olursan net düşünürsün.Bütün sorunlar halledilir:)Uykusuzluğuna ise bir çözüm buldum galiba;Rezene çayı iç yatmadan önce...Lavanta yağını yastığına sürersen mışıl mışıl uyursun şekerim.İyi horlamalar:))Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Kar yaginca insana farkli bir heyecan ve mutluluk geliyor dimi :) NY'a sizinkinden daha once geldi kar bu sene

    YanıtlaSil
  4. Nuray; canim belki Izmir'e de yagar bu sene, belli mi olur :)

    Enerji; oneriler icin tesekkurler.

    Yasemin-NY; cok guzel olmustur orasi, tadini cikar..

    YanıtlaSil
  5. evet gerçekten mucize...hele birde her bir buz kristalinin şeklinin farklı olduğunu düşünürsek...

    YanıtlaSil