12/13/2007

Sevgili Asli beni mimlemi$ti gecen hafta, iste cevaplarim..

Blog yazmaya ne zaman basladin?
2005 yilinda Amerika’da yasayan bayanlarin yazistigi bir foruma uye olmamla basladi hersey. Ilk kez orada bazi blog yazarlariyla tanistim ve bir arada ne kadar cok eglendiklerini goruncede bende bir blogger olmaya karar verdim.

Blog yazilarinin konusunun belli bir cizgide olmasi icin caba gosteriyor musun? Yoksa icinden geldigi gibi mi yaziyorsun?
Elbette icimden geldigi gibi…

Blog yazmak icin gun icin bazi seylerden feragat ediyor musun?
Kahve molalarinda buradayim, onun disinda ki saatler tamamen bana ait.

Blog yazmak senin icin eglenceli bir ugrasken simdi artan bekleyis yuzunden zorunlu bir hal almaya basladi mi?

Artan bir bekleyis var mi bilmiyorum ama burasi benim her zaman cok eglendigim bir yer oldu, ve olmaya da devam ediyor.

Blog yazmayi daha ne kadar surdureceksin?
Eglenmeye devam ettigim surece :)

Tesekkurler Asli :) Ben de sevgili Nuray, Ilkay ve Merail'i mimliyorum.


Resim-1:
Evimizi yeni yil icin suslemeye basladik ve penceremize ilk isikli susumuzu taktik :) Istiyorum ki heryer isil isil parlasin, hmm fena olmaz mi?

Resim 2: Bugun yuruyuse ciktigimda farkettim ki kenarda kosede kalmis cok guzel magazalar varmis bizim sehirde. Iste bu resmi de onlardan birisinde cektim. Elbiseler indirimdeydi ama o kadar yorgundum ki giy-cikar yapmaya usendim. Tuhaf degil mi? Banu alisveris icin useniyor :)

Tum bunlarin disinda TATILDEYIM ve tatilde olan bir insanin yapmasi gereken herseyi yapmaya calisiyorum. Bir de sigarayi birakmaya calisiyorum, bilmem kacinci kez... Bugun 3. gun, 2-3 gun daha dayanirsam olacak...hissediyorum :)

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Sitenin yeni şekli hoş olmuş.Güle güle kullan.İyi ki blog yazmaya başlamışsın ki seni tanıdım.Beyinde bitirirsen kolay olur sigarayı bırakman...Umarım kısa sürede bırakırsın.:))

    YanıtlaSil
  2. bende evi süslemeye başladım yılbaşı için, bayılıyorum ışıltılı süslere :) sigara konusunda ha gayret demek istiyorum, ben hiç denemediğim ve tadını bile bilmediğim için bırakmaya çalışanları şiddetle destekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Mim için teşekkürler. Umarım eğlenmeye hep devam edersin ve bizlerde seni okumaya devam ederiz.

    YanıtlaSil
  4. Enerji; bugun 4. gun, oluyor sanirim:)

    Princess; senin cam agacini gordum ve cok kiskandim, bizim eve oyle birsey koysak zuzular 2 dk icinde yerle bir ederler :)

    Loungetime; tesekkurler Ilkay'cim, umarim nesemiz hic eksik olmaz..

    YanıtlaSil