Neutrogena Cilt Bakım Ürünleri

2/12/2014


Biraz ozel olacak ama anlatmak istiyorum... Bu aralar cok huysuz ve asabiyim... 2008'e 15 gun kala her yil oldugu gibi bu sene de yillik kar-zarar bilancomu yaptim... Huysuzlugumun asil nedeni bu bilanco sonuclari... Ruhsal durumuma ve bu yuzden kaybettiklerime bakacak olursak eksiler, artilardan daha fazla, yani kocaman bir acik var bu yilin hesaplarinda... Son donemde kendimle ne kadar az ve baskalariyla ne kadar cok ugrastigimi farkettim mesela... Sevgi ozurlu insanciklari dusunerek ve onlari anlamaya calisarak ne cok vakit kaybetmisim boyle.. Arkadasligi, paylasimi bir nimetmis gibi lutufla sunmak isteyenlere uzulmusum, dostlugu alisveris gibi karsilik bekleyerek talep edenleri derinlerime almisim... Yapmisimda yapmisim kisaca.... Ah ben hep boyleydim aslinda. Demek istedigim 2007'de tum bu olaylar zinciri zirveye ulasmis, aferin bana...

Iste boyle... iki-uc gundur icsel bir muhasebeye tutustum... Laf aramizda epey kizdim, verip veristirdim kendime... "Ben"i bu kadar hor kullandigi, uzulmeme izin verdigi, vaktigimi bo$ seylerle harcamama sebep oldugu icin Banu'ya kizdim ve anladim ki benim derdim, sorunum, kavgam sadece kendimle, hic kimseyle degil, sadece kendimle... 2008'de Banu'nun beyni optimum verim seviyesinde calismaya baslamali ki etrafinda olup bitenleri sadece duygulariyla degil birazcikta akli ve mantigiyla yorumlamayi ogrensin... O zaman hadi bana kolay gelsin...

*************

Yüz milyonuncu cilt bakimi urunlerine bir yenisini eklemis bulunuyorum. Yuz yikama kopugu bazen gozlerimi yaksa da(benim beceriksizligim) simdilik sonuclar gayet iyi. Neutrogena urunlerini oncelikle parfumsuz ve alkolsuz oldugu icin seviyorum, ikinci nedende kesinlikle hayvanlar uzerinde test edilmemesi. Goz kremi kullanmak istiyor ancak yuksek fiyatlar nedeniyle bu isteginizi erteliyorsaniz Radiance Boost goz kremi tam sizlik($10-$12 civarinda)

**************

Hava cok soguk. Kar yagmak istiyor ama olmuyor...
Hmm bir de sigarayi birakiyorum sanirim... Fire verilmeden ulasilmis 9.gundeyim...

Kocaman sevgiler,

b.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu'yu uzme sakin.. Unutmaki sonucta en onemli olan sensin ve senin mutlulugun..
    birde bi yerde yagsiz urunlerin cilde daha zarar verdigini okumustum.. Ben sivilcelerden cok cektim.. sivilce icin olan yuz yikama kopuklerini sabunlarini biraktim o zaman duzeldi suratim..
    Oil free olanlar ciltteki yagi aliyormus bu yuzden cilt daha fazla yag uretiyormus.. Aklinda bulunsun :)
    optum.. Iyi bayramlarr

    YanıtlaSil
  2. Her yıl sonunda aynı şeyleri yaşıyoruz. Kendimize yüzlerce söz verip yinede bir türlü tutamadıklarımız oluyor. Umarım 2008 yılında tüm isteklerin gerçek olur.
    *****
    Neutregena 'yı bende çok severim. Ama yinede DDF ile tanışmanı şiddetle tavsiye ediyorum Banucum. İnan bırakamayacaksın.

    YanıtlaSil
  3. Canım hayırlı bayramlar, tüm sevdiklerinle birliktee...

    YanıtlaSil
  4. Banucum bende 43 gundur icmiyorum. Kendi kendime denemelerimde en fazla uc ay basari oldum ve yenik dusup tekrar basladim. Su anda etrafimda sigara icen arkadasim kalmamasi da bana yardimci oluyor. Nicotine Patch kullaniyorum. Kesin sonucda almak icin Step 1 ile basladim. Step 2'im yarim bitecek. Ve step 3 de bir 15 gun surecek. Her stepde belli bir miligram nikotin aldigin icin daha kolay atlatiyorsun o caninin cok saigara cektigi anlari. Hatta o cok isteme hali bile azaliyor. Paketin icinde kitapcik vardi. Diyor ki eger son 6 aydir sigara birakmayi ciddi ciddi dusunmediysen buyuk henuz hazir degilsin. Kendini iyice hazirladiktan sonra kesin bir kararla basla. Iyi sanslar ve iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Banu,Yılın sonlarına doğru iç hesaplaşmayı bende yaşarım.İyi gelir...
    Önerin için sağol.Göz altı kremim bitmişti.Deneyeceğim.
    Sigaraya gelince tebrikler.Şöyle düşün.Yeni yıl sigarasız yıl:))

    YanıtlaSil
  6. Arimayasilgisi; benim cildim cok kuru, putur putur oluyor kis gelince o yuzden birazcik yag uretse hic fena olmaz:)

    Nuray; DDF'ye bakacagim, soz canim.

    Cadi; tesekkur ederim..

    Nilly; bu aralar sigara kokusu midemi bulandirmaya basladi ve su biraktigim 9 gun icinde inanilmaz degisim gordum kendimde.. Hala oksuruyorum filan ama sabahlari daha rahat uyaniyorum artik mesela..bu sefer cok kararliyim, senide tebrike derim, en guzelini yapmissin..

    Enerji; tesekkurler canim, bende sigarasiz bir hayat istiyorum artik, cok kotu kokuyormus yaaa...

    YanıtlaSil
  7. Bende birkaç gündür aynı hesaplaşmaları kendi iç dünyamda yapıyorum.
    Bazen zarardaymış gibi görünsekte aslında hayat acı yönünden dersler veriyor, ben öyle görüyorum. En azından nerde, ne hata yaptığı biliyorum ve kendimi şanslı hissediyorum kaç kişi kendi yarasını kanatır ki...
    Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil