ABC Full Episode Player'le LOST keyfi

1/28/2008



Haftada bir gunu sadece kendime ayirip kacirdigim dizilerin bolumlerini ABC' nin full episode player'inden izliyorum. Ozellikle Lost takipcileri icin bulunmaz nimet cunku dizinin 1-2-3. sezon bolumleri HD kalitesinde buyuk ekran izlenebiliyor. Genellikle diziler yayin tarihinden 2 gun sonra ABC'nin sitesine ekleniyor.


Site de Lost disinda izleyebileceginiz diger dizilerden bazilari;
  • Desperate Housewives
  • Grey's Anatomy
  • Cashmere Mafia
  • Ugly Betty
  • Samantha Who
Bu arada Lost'un 4. sezonunun baslamasina 4 gun kaldi. Sizi bilmem ama biz 31 Ocak-1 Subat geceleri icin tum planlari iptal ettik, cipsimiz - kolamiz hazir bekliyoruz :)

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu ne diyeyim , Allah senden razı olsun.

    Sabırsızlıkla Lostu bekliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  2. Asli'cim bizde eski bolumleri izleye izleye helak olduk, cuma gununu iple cekiyoruz :))

    YanıtlaSil
  3. Bir an için çok sevinmiştim ama yüzüme çarptı ki sadece USA'den olmamız gerekiyormuş!!!

    Başka yol arayacağız artık biz de :)

    YanıtlaSil
  4. Bende butun dizileri ordan takip ediyorum. Yanliz bildigim kadariyla oradaki dizileri sadece Amerika'da oturanlar izleyebiliyor. FAQ kisminda oyle okudugumu hatirliyorum. Bende merak ettim simdi hic Tr'den acip izleyebilen var mi diye.

    YanıtlaSil
  5. Pustuklu Mama; cok uzuldum simdi, oyle oldugunu bilmiyordum. Eger Turkiye'den izlenebilecek bir site bulursam mutlaka haber veririm canim..

    Nilly'cim benimde simdi haberim oldu o durumdan.. ne gereksiz bir kisitlama bu boyle.

    YanıtlaSil
  6. Banucum ben sana hemen soyliyim nerden izleyebilirler.

    www.diziizle.net

    Diziler kismina tiklayin. Alfabetik gidiyor zaten. Altta gorunen sayfa 3 ve 4 de 3 sezonda var. Divx olarak aciyor. Benim laptopun alerjisi var gerci Divx'e :) Ama ben Youtube'culer yakalnamadan ilk sezonu ordan seyretmistim. 2. sezonu Japon bir web sayfasindan, 3.sezonu abc'den :) Bu arada diziizle calsimazsa oteki Japon olna adresi de yazarim. Sanirim maillerimin arasinda saklamistim linkini. Kardesim hepsini ordan izledi. Youtube gibi biryer. Yukleme yok. Baglanti guzelse gayet iyi seyrediliyor. Baglanti zayifsa bir 20 dakika filan once baslatiyorsun onden onden o yukluyor boylece sende kesintisiz izleyebiliyorsun. Tek problem Koreliler. Cunku Japonca altyazilar onlarin konusmasinin ustune geliyor ama yine de anlasiliyor.

    YanıtlaSil
  7. Gereksiz kisitlama demissin ya, adamlar nasil dunyaya satip para kazanacaklar yayinlarlarsa. Hatta abc'den bile seyrederken 30 saniyelik 4-5 reklam seyrediyoruz. Ben malesef Persembe aksami o saatte calisiyorum o yuzden Cuma webden bakacagim. Acayip merak ediyorum. Bu arada Japon olanida buldum mailden.

    Ilk iki sezon:

    http://mmovp.net/forum/tags/lost/

    YanıtlaSil
  8. Banucum Kyle XY'da oldukça sevimli bir dizi. Ben çok sevdim. Lost'a hiç başlamadım. bakalım ne zaman başlayacağım.

    YanıtlaSil
  9. Nilly'cim linkler icin tesekkurler.

    Nuray'cim Lost'a baslamadiysan sakin izleme, sigara gibi bagimlilik yapiyor:)

    YanıtlaSil