Kedi canavarı Alf

1/15/2008




Alf - Generique 2
Uploaded by bebel49

Bu aralar zuzularim cok yaramaz. Bazi donemler fiziksel aktivitelerinde oyle bir artis oluyor ki hizlarina yetismek mumkun degil. Aksamustu bana ugrayan bir arkadasim sac-bas yolma kivamina geldigimi gorunce bana Alf'i hatirlatti. En favori yemegi kedi kizartmasi olan uzayli. Hatirladiniz mi?

$u anda Alf gozume ayri bir $irin gozukuyor... :)

Opuldunuz!

b.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Uzun zamandır bu müziği duymamıştım, sabah sabah çocukluğuma gittim resmen. Çookk sverdim Alf'i, çok iyi geldi Banucum ;)

    YanıtlaSil
  2. Banu ben bu alfdan nefret ederdim... Iııh kedi yemek mi. Çok kötü.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de nostalji oldu...Alf dizisini çok severdim ben de...:)

    YanıtlaSil
  4. Canım sağol hatırlatman iyi oldu.Özlemişim:))

    YanıtlaSil
  5. Alf mi inanmıyorum çocukluğumu hatırlattın bana:)

    YanıtlaSil
  6. satanisti demi bu alf :) kedi yemeye çalıştığına göre. bizim burda alf atari salonu vardı. sonra kapandı, dönerci oldu. gençlimizi yedin be alf :)

    YanıtlaSil
  7. Canan; iyi gelmesine cok sevindim canim, bende dunden beri internette buldugum bolumleri izledim, nasil ozlemisim:))

    Loungetime; Alf cok sekerdi ama Ilkay'cim, sen oyle kedi yedigine bakma, dizide evin kedisi Lucky'e hic birsey olmamisti :)

    Lezzet aski; bende cok severdim, ozellikle konusma sekline bayilirdim :))

    Enerji; boyle gecmisten kopup gelen guzellikler bazen nasilda mutlu ediyor, gunumuzu guzellestiriyor oyle degil mi :)

    Stickman; satanist degil, laf yok Alf'imize:)

    YanıtlaSil