Ayakkabilar a$kina !!!

1/19/2008


Bugun gunlerden cumartesiydi...
Ve alisveris icin tum sartlar uygundu...
Indirimler, bahar koleksiyonunu gorucuye cikarmis markalar...
daha neler vardi, neler...
Masumum :)

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. cok guzeller gule gule kullan.ben de internet sitesinde gormustum bu ayakkabilari,gidip bakayim dedim ama firsatim olmadi.siyah beyazi ve kirmizisi da cok guzel.
    uzaktan

    YanıtlaSil
  2. wow banucum ne kadar seker ayakkabilar bunlar böyle bayildim, güle güle kulan :)

    YanıtlaSil
  3. Anonymous; sariyi gorur gormez kilitlendik--diger renklerinde de gozum kaldi;)

    Nergisce; daha daha guzelleri senin olsun(boyle denirdi sanirim:)) tesekkuler~

    YanıtlaSil
  4. Şeker bayılırım puantiyeye çok sevimli olmuşsun ama sen :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok tatlılar, dayanamamakta haklısın:)iyi yapmışsın almakla, güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Cok cici cok.. ;) Harika secim, ilkbahar gelsin artik degil mi.. ;)

    YanıtlaSil
  7. Eda; inanirmisin puantiyeli hic kiyafetim-ayakkabim yoktu--bu ilk oldu yani :)

    Accen; tesekkur ederim. Daha daha cicileri senin olsun :)

    Merail; ki$i delice seven birisi olarak dun magazalarda gordugum bahar koleksiyonlarindan sonra baharin gelmesini bekliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  8. süper,
    rengi..
    baloncukları...
    bilekten bağlanması..
    güle güle iyi günlerde kullan banucum.

    YanıtlaSil
  9. Banucum eminimki çok şeker ciciler almışsındır kendine.Zevkli kızsındır bilirim.Güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  10. Lacheen ve Enerji- begenmenize cok sevindim-opuyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
  11. İnanmıyoruuumm çok istediğim bir modeel,çok şirin ve rahat görünüyor.Güle güle giy Banucum ama kıskanmadan da edemiyceeem :P

    YanıtlaSil