Beyonce'nin Saçları

1/29/2008

Photo: InStyle

Beyonce'yi bir turlu sevemedim gitti. Ozellikle kliplerinde ki tuhaf dans figurleri o kadar itici geliyor ki kazara herhangi bir kanalda gorursem hemen kanali degistiriyorum. Simdiye kadar bu hatunla ilgili begendigim tek $ey saclarinin bu yeni rengi oldu sanirim. Bunun sebebide benimde yaklasik 2 yildir saclarimi onunla ayni renge yani koyu kahverengiye boyatiyor olmam. Aslinda siyah gibi duruyor ama i$igi siyahtan daha guzel yansitiyor ve gun i$iginda koyu kahverengi golgeler olusuyor sacta. Kullandigim marka Revlon ColorSilk Dark Brown, numarasi 30.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende bu kızı oldum olası sevemedim. Bir iticilik söz konusu. Ama saçlarını kıskanmıyor değilim. Nasıl gür yaa. Gerçek mi acaba? Şöyle elime dolayıp bir çeksem anlarız :P
    Çok piskopatım Banucum bu aralar. Mazur gör bu hallerimi :)
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  2. Bence kahverengi çok güzel değildi ama bu rengi de beğenmedim. Bence koyu kahve daha iyi giderdi bu hatuna.

    YanıtlaSil
  3. Nuraycim benimde en psikopat fantazim sevmedigim hatunlarin sacini cekmektir, daha az siddet iceriyor bence, hem de kulaga daha masum geliyor:))

    Lezzet A$ki, saclari cok saglikli ve parlak duruyor, bir de sanirim cok az makyaj yapmis.. Koyu sac yuzu cok on plana cikariyor bu yuzden yanaklari ve dudaklari biraz renklendirmek lazim. Bu yuzden biraz soluk durmu$.

    Sevgiler...Banu

    YanıtlaSil
  4. Revlon u hic kullanmadim. Denemeli. Benim sacimdaki beyazlar sakaklarimda cok yogun ve ince olduklari icin ya kapatamiyorum ya da boya hemen akiyor o kisimlardan. Bugday tenliyim, light ash brown soluk duruyor galiba bende... Kestane tonu da vardir revlon un. Target ta bakmali.
    Blogunu yeni kesfettim, ABD de yasiyorum. Senden cok sey ogrenecegim gibi bir his var icimde:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Esen, saclarini evde boyuyorsan ve beyaz saclarin varsa boya sacinda mutlaka 45'dan daha fazla durmali. Az durdugu zaman gercekten kapatmiyor ya da hemen akip gidiyor. Revlon'un bu sac boyasi hem cok ucuz hemde inanilmaz guzel marka. Etrafimda ki herkese tavsiye ediyorum surekli:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Revlon ColorSilk Dark Brown, 30, onerin icin coook tesekkurler. dun aksam boyadim evde ve sonuc inanilmaz. bundan sonra kuafor paralari cepte dursun :)) merka ettim halan bu renge mi boyuyorsun saclarini? sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    beyonce u sevmeme nedeniniz belki de sezgilerinizdir? onun illuminatinin prensesi oldugunu ve şeytana deccala hizmet ettiğini belki de bilmiyordunuz ama ruhunuz hissetmiştir
    yeryüzündeki en kötü insanlardan biri bence beyonce dur, youtube da illuminati beyonce yazarsanız, ve sarkı sözlerinin tersten manalarını okursanız açıkca şeytana taptıgını söylüyor
    pislik şey

    YanıtlaSil