Hermes ve Katie'nin canta faciasi

1/22/2008


1: Victoria Beckham Hermes marka cantalarini elinden dusurmez.
2: Victoria ve Katie Holmes cok yakin arkada$tir.

Bu iki faktor bir araya gelince ne mi olur? Iste boyle olur;



Sanirim birileri Katie'yi cok fena gaza getirmis. "Aaa $ekerim senin Victoria'dan ne eksigin var- O Hermes kullaniyorsa sende git en buyuk modelini al-yeni bir akim ba$latirsin" filan seklinde... Cantanin rengi harika ama omuza takma sapi bile yok-oyle bir canta elde ta$imak icin biraz(cik) buyuk degil mi?

Bu arada dikkatinizi cekti mi; Katie'nin yanindan hic ayirmadigi biricik kizi Suri resimde yok-- ahaha cantanin icinde olabilir mi acaba? :)


You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Cidden berbat bir çanta...Ben aşağıdaki ayakkabılara bayıldım yalnız. Zaten Ocak sonunda ben bahar moduna giriyorum hemen. Sanki Ocak bitince yaz geliyormuş gibi...O yüzden bu ayakkabılar iyice coşturdu beni :)

    YanıtlaSil
  2. Çok komik olmuş. Abartının canını çıkartmış.

    YanıtlaSil
  3. ayyy yok artik yaaa... bu foto da mi bi oransizlik var acaba, ya da fotomontaj mi...

    YanıtlaSil
  4. Lezzet A$ki; burada da yerde bir kari$ kar olmasina ragmen vitrinler civil civil-rengarenk-cosmamak mumkun degil yani :))

    Loungetime; Ilkay'cim cok sevdim tasvirini-abartinin cani cikmis-dilime dolarim artik:))

    Anonymous; 3 tane daha extra resim ekledim, fotomontaj ya da oransizlik soz konusu degil. Dedigim gibi Katie biraz fazla gaza getirilmi$ yoksa goz var nizam var yani :)

    YanıtlaSil
  5. Söylemezsem çatlarım. Beğenmediği"miz" o çantaların fiyatları 22000$'a kadar fiyat yapıyor. Özellikleri ise devekuşu ve özel timsah derilerinin işlenmesiyle yapılmaları. Yazık hayvanlara...

    YanıtlaSil