Palmer's Çatlak Önleyici Losyon

1/24/2008

Tum Turk kadinlarinin bu markanin urunleriyle tanismasini istiyorum... Firmanin dudak nemlendiricisinden ayak kremine kadar cok genis bir urun yelpazesi olsa da ununu hamilelikte kullanilabilecek organik-saglikli losyonlar uretmesine borclu... Bir diger onemli faktor de Palmer's'in catlaklara cok iyi geldigi kanitlanmis (stretch marks) harika kremleri olmasi. Sadece hamileler degil, kilo alip vermekten olusan cilt catlaklarindan sikayet edenlerde rahatlikla kullanabilir.

Benim favorilerim Palmer's Olive Butter ve Cocoa Butter. Sorulariniz varsa yorum kismina yazabilirsiniz...

Mini Not: Palmer's'i Turkiye'de nerede buluruz diye merak edenler icin; sevgili Sebnem Palmer's'in urunlerini Kanyon'da ki Douglas 'ta bulmu$. Tesekkurler $ebnem :)

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yaaa banuuuu catlaklarim varrrrrrr...hamilelik catlaklariiii ahrita gibiyim :(((
    palmer's yetiiiisssssss :((

    YanıtlaSil
  2. peki bu urunler sadece internette mi var yoksa,eczanede de bulunuyor mu?

    YanıtlaSil
  3. peki biz türkiyede nasıl bulacağız
    :(
    neşe

    YanıtlaSil
  4. Irem; Palmer's'in kremleri var cesit cesit-mutlaka kullanmalisin- catlaklar yok olmuyor ama goruntuleri yumusuyor..

    Uzaktan; Turkiye'de ki eczanelerde satiliyor mu bilmiyorum ama Amazon.com'da ki fiyatlar $3-10 arasinda degisiyor, yani cok ucuz , gonderme ucretide uygun sanirim.

    Nese; amazon.com, Ebay, Gitti gidiyor gibi internet sitelerinde satiliyor, fiyatlari da cok uygun..

    YanıtlaSil
  5. selam çok renkli bir sayfan varmış valla,seni bridgette gördüm geldim banada beklerim,,,

    YanıtlaSil
  6. Elcince; tesekkur ederim. elbette yazdiklarini okumak isterim.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Banucum merhaba bende üç aylık hamileyim.. Tavsiye üzerine strech marks ı aldım dün. Daha kullanmaya başlamadım inşallah çatlak oluşmasını önler. Ben Douglas dan aldım kanyonda ve capacity de var. Türkiyede nerde buluruz diyenlere duyurulur. ŞEBNEM

    YanıtlaSil
  8. Sebnem; kullanan tum hamile arkadaslarim cok memnun kaldilar. Seninde cok memnun kalacagina eminim. Soyledigin magazanin ismini yaziya ekliyorum hemen :) Bu arada hamileligin icin tebrik ederim. sevgiler.

    YanıtlaSil