Kenneth Cole-Unlisted

1/30/2008





Kenneth Cole'un Unlisted markasiyla piyasaya surdugu oldukca feminen bir ayakkabi koleksiyonu var. Dun ki stres atma amacli alisveris terapisi sirasinda Unlisted'in bu turkuaz-gri ayakkabisini vitrinde gordugumde kalbim hizli hizli atmaya basladi.. I$te o an eve onlarla donecegimi biliyordum, ki nitekim oyle de oldu...

Kadinlar ve ayakkabilar arasinda henuz cozulememi$ tuhaf bir ili$ki var... Nasil oluyorda bir cift ayakkabi; en super terapiden bile iyi gelip bizi kendimize getirmeyi ba$ariyor ?

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. :)
    ayakkabılar hakkaten çok hoş, güle güle eskit güzelim..
    ben de bu konuyla ilgili şöyle bir şeyler yazmıştım:
    (http://www.nyc2ist.com/content/view/105/100/)
    öperim yanaklarından:)

    YanıtlaSil
  2. Banucum süper bir seçim yapmışsın. Güle güle kullan. Yazı hatırladım birden. Heyecanlandım :)

    YanıtlaSil
  3. Bunlar bırakılıp da eve dönülmezdi zaten. Çok güzeller
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. vallahi bende pek oyle birsye olmuyor...insana özgü herhalde, cinsiyete deegil

    YanıtlaSil
  5. GÜle güle kullan. Çok güzellermiş.Bu arada aşağıdaki yazıyla ilgili, bu kadından bir enerji fışkırıyor. O yaşta harika bir kabiliyet...

    YanıtlaSil
  6. Banucum gerçekten çok güzelmiş! Güle güle kullan! Tam bahara yakışan bir ayyakkabı bence:) Renkler süper!

    YanıtlaSil
  7. ayakkabıya bayıldımmm
    çok iyi yapmışsın :))
    neşe :)

    YanıtlaSil
  8. amanınn.. cok guzel bunlar..gule gule kullanın ama sey daha yakından da gormek ısterız:) ay cok bayıldım ya turkıye de var mı bu marka?

    YanıtlaSil
  9. yaa çok güzelmiş ben çok kıskanıyorum zaten böle güzel ayakkabıları alanları ve hatta giyenleri...40 numara taraklı bebek mezarlarına sahip olduğumdan hoşuma gidenleri değil sadece ayağıma uyanları giyebiliyorum:( çok kıskandım yaaaaaaa....

    YanıtlaSil
  10. HARIKA! kesinlikle süperler banucu.bayildim asik oldum, bittim ayakkabilarina..aman nazar degmesin :) masallah ...güle güle kulanman dilegiyle :)

    YanıtlaSil
  11. Bunu başarabilmen güzel şeker. Bu aradabana nostalji yaşattın şeker Photo shopdan anlamazken az kullanmadım Polyvore'u canım. Hepsini istiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Dilayra'cim yazini bir solukta okudum. O kadar guzel anlatmissin ki uzerine denilebilecek pek bir$ey kalmamis. Bu arada senin orada yazdigini bilmiyordum ben, iyi ki haber verdin. Yazilarinin hepsini toparlayip gece uyumadan once okunabilecek kisa hikayeler $eklinde bir kitaba donusturmelisin. Ozellikle son yazin "icimde ki kadinlar"a bayildim, bayildimmmmm...

    Nuray'cim bu ayakkabilar ve renkler bana da yazi hatirlatti. Ki$ aylarini bu kadar cok seven bir ki$ilik olmama ragmen ben bile heyecanlardayim :)

    Lacin'cim boyle destek alinca ve benim gibi dusunenlerin oldugunu gordukce yaptigim alisverislerden oturu kendimi daha az suclu hissediyorum, tesekkurler:)

    Anonymous; ben zaten genelleme yapmis oldugumu dusunmeme ragmen bunu yazimda belirtmemisim. Elbette her kadin bir olmadigi gibi onlari rahatlatan $eylerde farkli olabilir.

    Lezzet A$ki; cok tesekkur ederim. Bende SJP'in tuhaf-etkileyici bir havasi oldugunu dusunuyorum. Yalniz isin ilginc yani bu hatunu sadece kadinlarin etkileyici bulmasi. Tam hatirlayamiyorum ama bir yerlerde erkekler tarafindan en cirkin kadin oyuncu secilmisti :)

    Kirpikteki Gozya$i; begenmenize cok sevindim.Kiyafetlerle kombinlemesi biraz zor bir renk olsada Turkuaz'a bayiliyorum:)

    Ne$e; cok tesekkurler..

    Yass'cim Turkiye'de olup olmadigini bilmiyorum ama bazi sitelerin yurt disi gonderimi yapiyor olmasi lazim. Fotograf makinem gelmedi henuz, geldiginde hemen eklerim resmini :)

    Bridget Jones; bende en cok neyi kiskaniyorum biliyormusun? Indirimde olan en guzel ayakkabilarin hep 39-40 numara olanlari kaliyor ve kos kos bakmakla yetiniyorum sadece:))

    Nergis'cim cok tesekkurler..Bu ayakkabilarin sadece beni degil herkesi heyecanlandirdigini bilmek kadar guzel birsey olamaz...Biz kadinlar zaten kendimizi birbirimize begendirmek icin suslenip, puslenip, ona gore kiyafetler seciyoruz gibi bir his var icimde:))

    Eda'cim ben hala photoshop kullanmayi bilmiyorum ve ogrenmemek icinde buyuk caba sarfediyorum cunku bir ogrenirsem basindan kalkamamaktan korkuyorum:))

    YanıtlaSil
  13. Eveett yaz gelsin artık, ayakkabılar süpperr, fotolarını bekliyorum Banucum.

    YanıtlaSil
  14. Banucum çooook uzaklardan sana bir paket geliyooor. Bugün yol açıktı. Mailinde ayrıntıları bulabilirsin. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  15. banucum ayakkabılar çok şık güle güle giy canım...
    geçmiş olsun dileklerin için çok tşk.ler...zamansızlık hepimizde oluyor...bende sana gelip yorum yazamıyorum zaman zaman...ama hep kalbimdesin :)
    p.s.
    -gözlerimi lazerledim...artık daha bi net görüyorum dünyayı :)
    -zuzlar çok şirinler onları da öp benim için...
    sevgiler,
    nurdan

    YanıtlaSil
  16. Herzamanki zevkli bir seçim Banum.Güle güle kullan tatlım.
    Fotoşopun sadece işime yeter kısmıyla ilgileniyorum Banu,o da işim gereği.O kadar uçsuz bucaksız bi dünya ki başından kalkamamak korkusu daha ağır basıyor.Hadi itiraf ediyorum blog okumak daha zevkli geliyor ehiii


    Ha ayrıca son kesim ve renkteki saçlarınızla burada arzı endam etmeni ve çattır çattır bizi çatlatmanı diliyorummmm:)))))

    YanıtlaSil
  17. Canan'cim, geliyor fotolar...... :)

    Nuray'cim mailini aldim canim, cvbini da yazdim, beklemedeyim:)

    Nurdan'cim ne iyi yapmissin lazerletmekle gozlerini, buyuk degisiklik olmustur sana simdi. Zuzulari opmem mi ben senin icin, minciklarim bile:)

    Biyonik Kedicanim; ben israrla photoshop'tan uzak duruyorum. Bir seyi ogrendim mi suyunu cikarma gibi kotu bir ozelligim oldugu icin bir sure daha yaklasmamakta kararliyim:)Kendi resimlerimi bloga koymamayi dusunuyorum bundan sonra ama kafa-kol filan keserek ekleyebilirim birseyler:)

    YanıtlaSil