Mavi oje renginin dayanılmaz güzelligi...

1/21/2008



Fotograf: ShopDiary

Chanel Le Vernis- Blue Satin: $19
Opi- Rich Deep Blue: $8.50 (6 Subat'ta piyasaya surulecek)
Essia- Aruba Blue: $7
Wet'n Wild - Sapphire Blue: $0.99
Rescue Beauty Lounge- Dead Calm :$18


Estee Lauder-#2 All American Blue Nail Polish

Bu sezon tum kozmetik firmalarinin oje kataloglarinda mavi ve tonlarini gormek mumkun. Chanel'in Satin Blue'yu piyasaya surmesi ve Holywood yildizlarinin bu renge olan ilgisinden sonra da lacivert akimi basladi. Mavi ojeler onceleri gozumu tirmalasa da bu aralar jeanlerle bayila bayila kullanmaya basladim. Hayatinda siyah oje bile surmemi$ birisi olarak renkler konusunda ki tutuculugumdan kurtuluyorum sanirim...


Mini not: Bu hafta sonu kendi capimda bir temizlik operasyonuna giristim, haliyle tirnaklarim mahvoldu. Bu yuzden mavi ojeli tirnaklarimin resimlerini sali gunu gerceklesecek manikur seansina kadar ekleyemiyorum maalesef :(
Hepimiz icin guzel bir hafta olsun!
Sevgiler
B.


You Might Also Like

1 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bende bu estee lauderdan var, inanılmaz bir renk!

    ctesi gecesi nişantaşı'nda sonra da taksim'de, bu soğukta louboutin orniron bootie esinlenmesi zara botlar ve içinde american blue ojeleriyle arz-ı endam eden zurefanın düşkünü bendim:)

    YanıtlaSil