Rapunzel

1/22/2008


Rapunzel kivamina gelmi$ saclarimi birazcik kisaltmaya karar verdim. Carsamba gun ki kuafor randevumdan ciktigimda Halle Berry'de gorup-bayildigim bu sac modeline sahip olmayi umut ediyorum....

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Yüz hatlarına gidicek bir model.Doğru seçim bence:))Bu arada sigarasız günler devammı?inşallah:))

    YanıtlaSil
  2. Enerji; umarim kuafor guzel bir i$ cikarir. Sigarasiz gunlere devam, artik gunleri saymayi biraktigima gore tamamen kurtulmus sayiyorum kendimi :) simdi sira Ozy'de :)

    YanıtlaSil
  3. hmm ünlüler dünyasina gecis yapiyorsun demek:)...umarim istedigin gibi olur, ben mesela kestiririm 2-3 gün sonra pisman olurum :) ama kuaföre gitmek herzaman iyi gelir insana bir boya havasi soluyup gel:)

    YanıtlaSil
  4. Hayatta kimsede birşeyini kıskanmadım.

    Ama iş saça gelince değişiyor.

    Şöyle gür,doğal açık çikolata kahverengi,üçgen kesim,kendinden dalgalı bi saçı kıskandığım kadar hiçbişeyi kıskanmadım Banuuuuuuuuuuuu :/

    Sana dur bi düşünüyimmmm.
    Hımmmmm
    Evet evet ne yapsan yakışır ama şöyle çok yanaklarına yanaklarına getirme yan kesimlerini,daha doğal dursun.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten hoş bir kesim. ama sürekli fön istiyor. benim kesimim de böyleydi sinir olrdum, katları ancak fönle belli olurdu :(

    YanıtlaSil
  6. Güzel ama sürekli fön ister bir ara lisedeyken bu tarzdırm şeker fönle çok cool oluyor ama fönsüz sağdan soldan fırlaması delirtiyordu beni :) Resim de koy emi görelim şeker.

    YanıtlaSil
  7. Ben en son bıraktığım yerden başlayayım :))

    Sarı puantiyeli (böyle mi deniyor?) ayakkabıların çooook güzel, bayıldımm! :) Güle güle giy.

    Kate Moss olayını bilmiyordum valla:) Bu aralar tv-haber izleyemiyorum. Zaten şu rimel, göz makyajı vs reklamlarındaki hatunların kirpiklerinin gerçek olduğuna hiç bir zaman inanmamışımdır :)) Hiç sokakta öyle kirpikli insan görmüyorum yahu ben :)

    Mavi ojeler jean'le güzel durur cidden. Bir ara ben de mi denesem napsam :))

    Katie'nin çantasına çok güldüm :)) hahahah :)) Kızı dışında kocasını da o çantaya sığdırabilir :P

    March of the Penguins'i izlemiş ve çok beğenmiştim:))

    Saçlarını güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  8. çok yakışmış kadına yaaa bayıldım....
    bende zırt pırt birinden özenip saçımı onun gibi yapıyorum ama bu sefer kararlıyım kimseye benzemiycem hele bi iyice uzasında halle nin saçlarına benzetirim belkim bende:)

    YanıtlaSil
  9. Nergisce; ben o pismanligi en son lise yillarimda yasamistim, o gunden beri de saclarimi cok kisa kestirmemeye hep ozen gosteriyorum:)

    Biyo; gur ve dalgali saclari bende cok kiskaniyorum,benimkiler cok seyrek degil ama surekli fon gerektiriyor bu yuzden cok yipraniyor. Senin yuzunun guzelligi yeter canim, bosver saclari filan kiskanma-elalem seni kiskansin ;)

    Lezzet A$ki; evet aslinda bu kesimin katlari sadece fonle belli olur, belki yanlari duz yaptiririm :)

    Eda; resim eklemeye calisirim canim:)

    Anne ve bebisi; supersin!! hicbirseyi atlamamissin :) opuyorum MK'yi ve seni.

    Bridget Jones; ben saclarimda cok az degisiklik yaparim, oyle marjinal kesimlere hayatta cesaret edemem:) sen cesaretlisin demek ki surekli degistiriyorsun modelini.. Gozume en mantikli gorunen sac kesimi Halle'deydi, bakalim nasil olacak:)

    YanıtlaSil