SJP'in zararlari...

1/29/2008




photos:
JustJared


Sarah Jessica Parker'in kadinlarin ruh sagligi uzerinde zararli etkileri oldugunu dusunuyorum. Birincisi bu hatun alisveris yapma istegi hormonlarini harekete geciriyor. Ikincisi New York'u daha cok sevmenize ve oraya yerlesmek icin planlar yapmaniza neden oluyor. Ucuncusu siradan bir hatunun uzerinde gayet abuk durabilecek bir kiyafeti 1.55'lik boyuyla kendine yakistirmayi ba$arip bizi hayretler icerisinde birakiyor.. Dorduncusu de henuz ince corabi kapali ayakkabiyla bile kacirmadan giymeyi beceremeyen benim gibileri incecik bantli ayakkabisiyla kombinledigi saglam coraplariyla bir guzel bozuyor...

________

Ufacik, minicik bir aletin yoklugu bu kadar mi hissedilir.... Fotograf makinem kirildi gecen hafta... Zaten farketmissinizdir uzun zamandir cektigim resimleri ekleyemiyorum yazilarima... Yeni oyuncagim gelene kadar boyle sagdan soldan begenip toparladigim resimlerle idare edecegiz artik, kusura bakmayin... Cok az kaldi...

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu kadin universitedeki hazirlik hocama cok ama cok benzedigi icin hic sevemedim! Hala O'na her baktigimda hazirlik hocami gorurum ve hala ortamdan kacarak uzaklasma istegi olusur icimde:) Hazirlik hocamla cotu anilarim oldugunu soylememe gerek yok sanirim:)

    Bir de, asagida yazmayi unutmusum: Posh'u (Burada Victoria'dan kisaca Posh diye bahsedilir de:) Posh=Aristokrat&Sosyetik gibi bir sey. Ancak V ile dalga gecmek icin kullaniyorlar:)) size (USA) $utladigimiz icin o kadar mutluyum ki:) O kadin da ben de ortamdan ucarak uzaklasma istegi doguruyor:)

    Niye yazdim ki simdi bunlari ben?
    :)

    Yeni makinan hayirli olsun! Simdiden gule gule kullan canim.

    YanıtlaSil
  2. Bu hatun konustugu zaman cok sevimli oluyor,iyi bir aktor, onun disinda kayda deger bir sempatikligi yok bence :)Hazirlik hocan simdi bu hatun sayesinde nasil hava atiyordur ama :) Victoria Beckham da hic bir ozelligi olmayan, ziyadesiyle fazla abartilmis ve $i$irilip tepemize cikartilmis bir sahsiyet. Burada Ingiltere'de ki havayi bulamadi, bunalimlarda :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun.Umarım kısa zamanda düzelir.Süper bi elektriği var bence de:))

    YanıtlaSil
  4. ya ben bu kadının tarzını cok sevıyorum.. ya bı ınsan bu kadar cırkın olupta nasıl kendını boyle guzel pazarlıyor anlamıs degılım:) ıste bakım budur yanı.. tabı yahudı olması bıraz kapıları acmıstır ama..

    YanıtlaSil
  5. Enerji; makinam oldu maalesef, yenisinin elime ulasmasin bekliyorum hevesle :)Cok guzel ozetlemissin aslinda, gercekten garip ama cekici bir enerjisi var.

    Yass; bende surekli ayni seyi dusunuyorum. Hem bakimli olmasinin etkisi var, hem de tuhaf-cekici bir elektrigi... ses tonuna bayiliyorum mesela :) Yahudi oldugunu bilmiyordum :))

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten boyu 1,55 mi? Çok uzun görünüyor. Bazı insanların üzerinde kıyafet daha güzel duruyor, ne diyeyim şanslılar.

    YanıtlaSil
  7. Ilkay'cim az once baktim, boyu 1.62:) yine yaklasik bir tahminde bulunmusum:)

    YanıtlaSil