Sunday Brunch, Mineral Cure ve Ms. Pedicure

1/12/2008

Everyday Minerals'in deneme boyu urunlerinden siparis etmistim. Yaklasik iki hafta once elime ulasti, o gunden beri de firsat buldukca kullaniyorum. Iclerinde en begendigim Sunday Brunch alligi oldu. Ilk once cok koyu ve mat bir renk gibi gozukse de cildinize degdigi an seker pembesine donusuyor. Siparisi verirken renk secimlerini cok iyi yapamadigimdan olsa gerek digerlerinin kapaticiligini cok iyi bulmadim. Eger sizde bu deneme boyu urunlere sahip olmak istiyorsaniz odemeniz gereken sadece posta masrafi. Yurt disi gonderim ucretini bilmiyorum ama Amerika'da yasiyorsaniz bu miktar $3.97. Size gelecek paketin icinde 1 kapatici, 3 fondoten ve 1 allik olacak, renk secimleri tamamen size ait. Burayi tiklayarak siparisinizi verebilirsiniz.
Ebay'den Estee Lauder all American blue oje siparisi verdim. Kac gun oldu hala gelecek. Para hesabina yattigi halde urunleri bu kadar gec yollayan saticilarin sacini cekmek istiyorum. Tabi ben o ojenin gelmesini bekleyemeyecek kadar sabirsiz oldugum icin gittim lacivert bir oje aldim. Kapaticiligi cok iyi cikti, tek kat yetti. Lacivert ilk once gozunuzu tirmalasada zamanla alisiyorsunuz. Ozellikle jeanlerle harika oluyor. Tirnak bakimi denince akla gelen ilk isim olan Sally Hansen'in Miracle Cure ojesini kullanmaya basladim bir de. Tirnaklariniza tek kat cila olarak surebileceginiz gibi renkli ojenizin uzerine ikinci kat olarakta uygulayabilirsiniz. Ben genellikle ikinci opsiyonu deniyorum. Tirnaklariniz cok cabuk kiriliyorsa(benim gibi) ve de kenari-kosesi kuruyup cikan ojelerden biktiysaniz Miracle Cure ilac gibi... Sally Hansen bu olayin mantigini kapmis bir marka, ancak Turkiye'de ki satis fiyatlarinin hala cok yuksek olmasi ilginc. Bu ojeyi indirimden $2'a almistim. Aynisini Gitti-gidiyor'da 29.90 YTL'ye satiyorlar, saka gibi...
Vucudumuzda ki kemiklerin 4'te 1'i ayaklarimizdaymis. Ve daha da ilginci gunde ortalama 0.25 litre ter salgilayan yaklasik 250.000 ter bezide oradaymis. (tik tik) Cildimizle ilgileniriz, bacaklarimiza nemlendiriciler, selulit kremleri, yaglar sureriz. Peki sira ayaklarimiza geldiginde bakim adina ne yapariz? Her gece uyumadan once ilik su ve sabunla yikasak mesela, sonrada kremle masaj yapsak kimbilir nasil mutlu olur ayaklarimiz. Herhangi bir krem ya da vazelinde ayni islevi gorur. Bu aralar cok tembellestim, bu ayak bakimi iyi bir baslangic olabilir.

Bir de ben dun gece ne yaptim biliyormusunuz?Evde ki ko$u bandini kirdim. Evet oyle basit bir bozulma degil, resmen kirdim. Gulmeyin. O sirada uzerinde ben yoktum. Hani $u donen siyah kayi$ varya, iste onun sag alt kosesinde ki gevseyen vidalardan birisini sIktIrmistim, alet cok sallanmaya baslamisti cunku. Meger benden once Ozy'de ayni seyi yapmis. Birbirimizden habersiz tamir yapariz biz hep boyle. Oldumu diye denemek icin dugmeye basmamla birlikte bandin ko$esi infilak etti. Cok moralim bozuk. Demek ki neymis? Evde ki tum tamir isleri her zaman erkeklere birakilmaliymis. Nokta.

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banucum aynı siparişi bende verdim, senin yazını okuyunca çok şaşırdım, çünkü sadece allık renklerimiz farklı. Bu aralar bende tam bir mineral çılgınlığı var, ne bulsam alıyorum ama daha gelen giden yok. Türkiyeye 1 aydan önce gelmez diye düşünüyorum. Gelince bende yorumlarımı yazarım canım.

    YanıtlaSil
  2. Bende mineral urunleri denemek istiyorum, ama bir turlu karar veremedim siparis verip vermemekte.
    Sally'nin urunleri burda da pahalli (15$), simdi sen 2$'dan bahsedince niye buralarda bu kadar pahali oldum, ki moskova da kozmetik urunler uygun, o urunu ben de alip denemek istiyorum.. ;)
    Bende arada unutmasam ayaklarim icin yatmadan once vazilin kullanirim, gercektende iyi geliyor.. ;)

    YanıtlaSil
  3. Canan; yorumlarini merakla bekliyorum. Mineral urunler isigi yansittigi icin cilde ayri bir i$ilti ve guzellik veriyor, umarim memnun kalirsin siparislerinden.

    Merail; bu deneme boyu urunlerinden siparis verebilirsin, cok kucuk olsa da en azindan cildinde nasil duracagi konusunda fikir vermis olur. Yurt disina da gonderimleri var ayrica. Vazelin mucizevi bir $ey zaten,nereye sursen iyi geliyor :) Bu aralarda cildime en iyi gelen sey :)

    YanıtlaSil
  4. everday minerals'in istanbul'a shipping(kargo) ücreti 5,50 $ ve varış süresi 8-10 gün, merak edenlere duyurulur.
    vazelin hakikaten süper birşey.El ve ayak bakımı için Neutrogena ve yine onun ayarında yerli ürün Lapitak'ı öneririm.

    YanıtlaSil
  5. Lacheen; Turkiye'ye kargo ucreti epey uygunmus, ben daha pahali olur diye tahmin etmistim. Lapitak ananemin yillardir vazgecemedigi tek kremdir. Baska krem kullaninca cildi bozuluyormus, oyle diyor:))

    YanıtlaSil
  6. merhaba, bu yazidan ogrenip siparis vereyim dedim. 2-3 gun icinde geldi. ben icinden allik fircalari da cikacak diye bekliyordum ama simdi senin yazini tekrardan okuyunca oyle bir seyden bahsetmedigini gordum :) neyse bakalim bir deneyeyim bunlari. tesekkurler paylasim icin :)

    YanıtlaSil