Treadmill(kosu bandi) faciasi :))

1/16/2008

Gecenlerde kosu bandimi kirdigimi (!) yazmistim. Tekrar belirtmekte yarar goruyorum; kirildiginda uzerinde ben yoktum :) Iyi ki de yoktum cunku resimde de gorebileceginiz gibi banti tutan silindir tamamen yerinden cikti. Bilmem kac mil hizla kosarken boyle birseyin oldugunu dusunemiyorum bile... $u anda katlanmis, ko$eye kaldirilmis bir durumda tamir edilmeyi bekliyor. Resimde ki cekme aleti de sirt ve ust kol kasi yapiyormu$, ama umrumda bile degil... Cunku ben kosmayi ozledim :(

You Might Also Like

4 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ya üstünde olsaydiiinn :( düsünemiyorum bilee olacaklari....


    gecmisler olsun..

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun arkadaşım. Aman ha bundan sonra çok dikkatli ol...BÖyle aletlerden pek hayır gelmez tamir olduktan sonra...

    YanıtlaSil
  3. Irem; cok tesekkurler canim.Denemek icin calistirirken ustune cikmamayi akil ettigim icin cidden sansliyim..

    Lezzet Aski; bende ayni seyi dusunuyorum. O aletin uzerine her cikisimda hep bir tedirginlik olur zaten, o yuzden satmaya karar verdik.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil